Waar vilt snijden op maat? (stofbescherming faders)

Rvooh

Gepokt en gemazeld
zopas mijn Roland PG-300 opengemaakt en gemerkt dat het vilt erin volledig verstorven is
net op tijd in feite voor het vieze smurrie achterlaat

ik zou het graag vervangen.. ben handig met CAD software dus dat even tekenen is snel gedaan..
maar waar kan ik terecht om het te laten maken?

Er zijn zulke gesneden zaken te koop, misschien eens vragen voor je specifieke toestel indien niet zo te vinden in hun aanbod.

Ondertussen lokaal bedrijfje gevonden die het kan laseren.
Ik heb ook een maak lab vlakbij die laser heeft, zou daar mogelijks ook mee kunnen, maar dan ben ik waarschijnlijk uren bezig om dat toestel uit te zoeken.

Nu nog een geschikt soort vilt vinden.. Veel variatie. Al zou acryl vilt ideaal zijn en niet versterven zoals dat EVA schuim dat Roland gebruikte

sfeerbeelden

IMG_6185.jpeg
IMG_6186.jpeg

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Ik wens je natuurlijk nog n lang leven toe en je gear, maar als het origineel weer 30 jaar meegaat lijkt me dat ruim voldoende (in mijn geval)
Als de prijs meevalt mag je er voor mij ook eentje laten maken.

ondertussen alles mooi uitgetekend, maar loop al tijdje vast op "het juiste vilt" bestellen.
meeste online shops geven niet echt de eigenschappen ervan weer.. "knutselvilt" is meestal de enige omschrijving (ik zou zo graag de fabrikant en bijhorende datasheet zien)
lokale shop die me mogelijks kan helpen is (of was?) in verlof

enige info die k zo vond

ondertussen alles mooi uitgetekend, maar loop al tijdje vast op "het juiste vilt" bestellen.
meeste online shops geven niet echt de eigenschappen ervan weer.. "knutselvilt" is meestal de enige omschrijving (ik zou zo graag de fabrikant en bijhorende datasheet zien)
lokale shop die me mogelijks kan helpen is (of was?) in verlof
Ik heb ooit wat gevonden via eBay en dat was dit spul:
Zie hier de naam van het spul dat Roland gebruikt: EVA Cosplay Foam Sheet Mat Board Plate black
Bijv
deze op Evilbay

Dit lijkt mij heel goed bruikbaar.
Zelfklevend, 0.8mm vilt, 20x A4 en zwart.
Suc6 met het stofvrij maken van je hardware.

Liggen die matjes daar los op? In het bend board van m'n 101 lag dat ook ooit, en mss wil ik dat ook wel terug in orde brengen. Al lijkt me dat nu niet broodnodig voor die paar faders en switches

Back