Modular grimey dubstep met video

Heel mooi Six, en nu zie ik ook hoe je eruit ziet, lol :)

De pads hadden voor mij niet gehoeven, want rond de bass draaide alles.

Veel plezier nog!

Gloomy :)

Heel mooi Six, en nu zie ik ook hoe je eruit ziet, lol :)

De pads hadden voor mij niet gehoeven, want rond de bass draaide alles.

Veel plezier nog!

Thanks Jan, ja kom je er nu pas achter hoe ik eruit zie? Ik zet al meer dan 10 jaar filmpjes online :)

De pad ja ik merkte dat ik nog iets contrasterends wilde anders bleef het toch meer het zelfde voor mn gevoel. Wat had beter gepast? Tis ook niet een genre dat ik vaak doe dus moet nog vanalles leren

Thanks Jan, ja kom je er nu pas achter hoe ik eruit zie? Ik zet al meer dan 10 jaar filmpjes online :)

De pad ja ik merkte dat ik nog iets contrasterends wilde anders bleef het toch meer het zelfde voor mn gevoel. Wat had beter gepast? Tis ook niet een genre dat ik vaak doe dus moet nog vanalles leren

Oh, ik heb al een paar keer gezegd dat ik je zag, maar ben dat vergeten. Ik zal straks nog eens luisteren en antwoorden op je vraag. Ik ben nu nieuwe Metal aan't opnemen.

Weer eens heel wat anders, glitchy bass heavy dubstep achtig. Was leuk om te doen!

Oki, heb nog eens geluisterd. Heel goed geluisterd. De bass/growl loop die je gebruik en dan nog eens gemoduleerd is, bouwt heel je nummer op zoals het moet zijn. Die pads klonken daarom weeral volledig onnodig en haalde me uit die f*cking dystopische sfeer. Dus de oplossing is simpel: drop those pads! En moduleer/tweak als je vindt dat het repetitief klinkt, wat voor mij sowieso "als muziek in de oren klink".

Succes maat!

Superdik! Ik vond de pads juist heel welkom, haalt het ff mooi naar een andere sfeer. Binnenkort eens in de studio luisteren, maar klinkt door een jbl charge al erg goed :). Deed me een beetje denken aan dit huzarenstukje van Noisia

Superdik! Ik vond de pads juist heel welkom, haalt het ff mooi naar een andere sfeer. Binnenkort eens in de studio luisteren, maar klinkt door een jbl charge al erg goed :). Deed me een beetje denken aan dit huzarenstukje van Noisia
Hey thanks maat, dat stukje kende ik niet, heel dik idd maar dat niveautje haal ik nog niet :) Maar wel een heel mooi compliment!

Damn dat klinkt nice!! En je hebt je noodpakket ook al in huis, er hangen genoeg spaghetti slierten uit je synth voor 48 uur overleven. Weet jij nog wel hoe alles verbonden is en hou je zoiets bij of zo?
Hmm heerlijk neon spagetti met koper :) Ja ik zit vaak weken te spelen met een patch, laagje voor laagje en dan onthoud ik een aantal knoppen die ik wil gebruiken in het filmpje, paar keer oefenen en dan opnemen. Volgens mij is het minder ingewikkeld dan het er uit ziet. Maar blijft mooi speelgoed. Leuk dat je even geluisterd en geconment hebt!

die lama kijkt terecht met tevreden bewondering toe
(dat moet heel bemoedigend zijn, ik moet er ook een halen, ook al betekent dat niet dat de rest ook lukt, haha)
hoe heb je gesequenced overigens? of misschien vraag ik beter: welke rol spelen push en launchpad in het geheel?
Haha ja die helpen wel de alpacas :D
Ik heb het meeste gesequenced met de nerdseq, daar kan ik patterns op launchen met de launchpad. De push doet geen drol hier die zit aan de daw gekoppeld voor als ik tracks maak in Bitwig. Fijne kerst nog!

Back