milobravemusic
Ingeburgerd
Ik las dat We Found Love de eerste echt grote EDM hit was in Amerika en dat EDM daardoor enorm geboost werd…
klopt dit?
klopt dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar las je dat, of ben je aan het trollen?Ik las dat We Found Love de eerste echt grote EDM hit was in Amerika en dat EDM daardoor enorm geboost werd…
past wel in dit draadje De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II dat dan wel weerJa het is wel een enorm kutnummer…![]()
Ja dat snap ik, maar in de 10s ontplofte het enorm.Waar las je dat, of ben je aan het trollen?
Electronic Dance Music bestond al “een tijdje” voor meneer Calvin Harris of Rihanna.
Ja en neeIk las dat We Found Love de eerste echt grote EDM hit was in Amerika en dat EDM daardoor enorm geboost werd…
klopt dit?
Wederom de vocalen die de track dragen.Ik las dat We Found Love de eerste echt grote EDM hit was in Amerika en dat EDM daardoor enorm geboost werd…
klopt dit?
Thanks voor een soort normaal antwoord hahaWederom de vocalen die de track dragen.
IJzersterke productie en met een goede clip en een icoon als Rihanna
is het natuurlijk weer cashen dan.....het is wel uplifting in ieder geval.
Maar als Rihanna dit nummer had uitgebracht met alleen piano begeleiding
was het ook een hit geworden waarschijnlijk......