En wat doen jullie met oudjaar?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik zorg ervoor dat het licht niet uitgaat tenzij je dat wil en zorg dat de volgende tankladingen brandstoffen bestaan. Om mijn vorige aankoop te betalen. Vervuil hier nog dat SF en maak vooral geen goeie voornemens behalve volhouden met opletten met eten en drinken: dat scheelt nieuwe kleding kopen en is uiteindelijk meer geld voor old gear šŸ˜…

Paar dagen aan de Vlaamse kust met alleen een OP-1f (en vrouw en kind). Over 5 minuten eens kijken vanaf de duinen wat Belgen in deze uithoek zoal doen met vuurwerk :mega:

Ik zit op een bankje bij een rivier in de regio Vancouver van het zonnetje te genieten, met uitzicht op Mount Baker (VS), terwijl men op dit moment in NL aan het knallen is 8o)

De afgelopen week ziek geweest en nog steeds niet 100% dus vanavond rustig aan, gewoon thuis bij schoon familie.

Heb de hele avond met mijn bange parkietjes in de huiskamer gezeten, ze lijken nu eindelijk in slaap te zijn gevallen. Kan ook niet anders na zeven uur harde knallen voor de deur te moeten aanhoren.

Ben blij dat het vuurwerk verboden wordt.

Het is hier 5uur later (BR).
Straks bij familie het nieuwe jaar inluiden met een hapje en een drankje.

Gewoon thuis, ff wat lekkere betere snacks: warme toastjes, kreeft, zalm, gourmet... waar we weinig werk aan hadden, gewoon genieten en makkelijke afwas ;-) om 21 uur was ik al aan online racen op gt7, en sinds 23 uur zit ik in mijn kelderstudioke, lekker chill....niemand durft mij hier te storen ;-)

Had een goed gesprek met een vriend die nu in Paraguay zit in de avond zelf. Rond 12hr was ik hier op het strand (south Goa), waar ik op een grote rots zat met uitzicht om al het vuurwerk te zien. Dat doe ik al jaren zo en bevalt me goed.
man, dat klinkt fantastisch in mijn gedachten, geniet ervan !

Vrienden, buren, zuipen, " The Hangover 4" toestanden.

Het leven is mooi

Back