Myrrhman Eeuwige noob Lid sinds 17 april 2025 Berichten 91 Locatie Denekamp 1 januari 2026 #1 Mijn grail instrument. Liefst een N versie. Wie helpt mij met mijn droom !
turgut звуковое зеркало Lid sinds 15 mei 2003 Berichten 420 1 januari 2026 #2 Op kleinanzeigen staat een f en een "grote"
Myrrhman Eeuwige noob Lid sinds 17 april 2025 Berichten 91 Locatie Denekamp 1 januari 2026 #3 turgut schreef: Op kleinanzeigen staat een f en een "grote" Zie meer... Hey. Het zal wel de hangover zijn vandaag, maar deze zin begrijp ik niet helemaal haha Sorry. EDIT: Oh wacht. Dat is de duitse ebay. Nou snap ik hem. Maar wat bedoel je met 'een grote' ?
turgut schreef: Op kleinanzeigen staat een f en een "grote" Zie meer... Hey. Het zal wel de hangover zijn vandaag, maar deze zin begrijp ik niet helemaal haha Sorry. EDIT: Oh wacht. Dat is de duitse ebay. Nou snap ik hem. Maar wat bedoel je met 'een grote' ?
Myrrhman Eeuwige noob Lid sinds 17 april 2025 Berichten 91 Locatie Denekamp 1 januari 2026 #5 Oh ja. Zie hem nu ook. Maar die word me echt te duur zo te zien. Toch eerst nog even hier proberen op het forum. Ontzettend bedankt voor het meedenken !
Oh ja. Zie hem nu ook. Maar die word me echt te duur zo te zien. Toch eerst nog even hier proberen op het forum. Ontzettend bedankt voor het meedenken !
Myrrhman Eeuwige noob Lid sinds 17 april 2025 Berichten 91 Locatie Denekamp 3 januari 2026 #6 Ik sta op het punt een nieuwe te kopen. Dus als iemand hem nog kwijt wil aan mij, laatste kans
S Somalover Stamgast Lid sinds 24 april 2024 Berichten 107 Locatie Kastel Zuid 9220 5 januari 2026 #7 Een 50, altijd handig om in huis te hebben als je eens 50 saw oscillators nodig hebt.
Myrrhman Eeuwige noob Lid sinds 17 april 2025 Berichten 91 Locatie Denekamp 5 januari 2026 #8 Somalover schreef: Een 50, altijd handig om in huis te hebben als je eens 50 saw oscillators nodig hebt. Zie meer... Haha. Ja. Maar die werd me ook wel iets te duur
Somalover schreef: Een 50, altijd handig om in huis te hebben als je eens 50 saw oscillators nodig hebt. Zie meer... Haha. Ja. Maar die werd me ook wel iets te duur
Myrrhman Eeuwige noob Lid sinds 17 april 2025 Berichten 91 Locatie Denekamp 5 januari 2026 #9 Er is er een onderweg vanuit Letland ! Niet meer op zoek dus