M'n 2TB SSD pcb'tje is binnen. Over de kwaliteit op de lange duur kan ik niks zeggen uiteraard, maar over de verpakking en de inhoud wel.
Het betreft een verpakking van Deep Sea, maar het 'merk' is CHGRNLF
Volgens mij worden er meer 'merk' namen gebruikt voor hetzelfde product.
Het kartonnen doosje zit gesealed in een folie met een sticker er op met specs en bedrijfsgegevens en een serienummer van het product.
De verpakking is een mooi klein doosje, beetje zelfde kwaliteit en constructie als waarin Apple de Mac Mini M4 levert.
Er zit een handleiding bij voor de montage in het engels, en een garantie formulier wat je in kan vullen, het geeft recht op 1 jaar garantie.
Tevens zit in het doosje het gereedschap wat je nodig hebt om de SSD schijf te verwisselen. (Nu had ik al gelezen dat die schroefbitjes niet de beste zijn, maar oke, we zullen het zien morgen)
Tot dusver, ik snap, zegt dit allemaal niks over de werking en de levensduur, maar duidelijk is wel dat ze hun best hebben gedaan om het te laten lijken op een product van enige kwaliteiit. De oude 256GB SSD hou ik als reserve aan. Het plan was vooral om wat grotere libraries kwijt te kunnen op de interne SSD, misschien moet ik de projecten opslaan op een aparte server of een regelmatige backup maken van mijn eigen data, just in case.