Fabfilter PRO-C3 komt morgen uit!

Ik heb hem inmiddels en ook heel even geprobeerd, ik vind vooral de instances intrgratie van pro-q4 erg inventief, lijkt zo ook een mixing tool te worden. Pro-g en pro-ds hebben ook deze update echter heb ik deze plugins niet. Vooralsnog ziet alles er goed uit, meer compressor soorten en een handigere sidechain. Prima update 👍

Ben benieuwd, heb m zojuist blind aangeschaft (met de upgrade korting omdat ik de complete bundel heb).
Ik heb inmiddels wel vertrouwen genoeg in die fabfilter producten om daar niet al te lang over na te denken (en samen met proL, proQ en volcano is dit ook nog een van mn meest gebruikte plugins).
Vanavond ff rustig met de laptop op schoot de nieuwe features verkennen en kijken hoe (en of) ik daar mn voordeel mee kan doen in toekomstige projectjes :)

Gebruik C2 niet zo veel, en compressie überhaupt, maar hij zal er met de volgende korting actie vast wel weer bij komen.
Hier ook niet veel. Upgraden kost voor mij 60 euro. Ik wacht wel wanneer ze met lentekortingen strooien.

This opa is fo real m8

Heb hem ook gekocht. Had nog tot eind deze maand edu account dus upgrade was een paar tientjes.

irritante ai opa
Je doet je nick eer aan.

mooie update inderdaad, fijn dat je nu ook kan sidechainen op DAW tempo... beetje shaperbox achtig.
Oh, en niet vergeten ProQ4, ProDS en ProG ook te updaten want als die niet up-to-date zijn dan zien die ProQ in instance mode die andere plugins niet blijkbaar...
Werkte bij mij in elk geva niet tot ik de hele bundel ff aan een update had onderworpen :)

Kom het niet laten en heb hem ook maar aangeschaft. Ik denk dat de lentekorting geen hoog verschil zal opleveren

Ik gebruik de meeste Fabfilter plugins zoveel dat ik de devs het volle pond gun. Daarnaast zijn hun update prijzen altijd heel schappelijk. Dus deze ga ik ook meteen even halen.

Back