Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahahaDestination unknown heb ik op plaat -tenzij ie gejat is tijdens een feestje waarbij is iets te ver van de planeet was (toen is er een hele stapel platen meegenomen). Maar hoor de overeenkomst wel , een klein beetje
![]()
Alan? bedoel je Curtis? Green velvet zelfs?Grappig verhaal over Destination Unknown. Ik was groot fan van de plaat in de tijd dat het uitkwam, veel gedraaid in de club. Ik vroeg mij af hoe die solo was gedaan en verzon een theorie met een arpeggiator en een Waldorf Pulse waarbij er met het tempo werd gespeeld. Een paar jaar later moest een vriend van mij het geluid doen tijdens een optreden van Green Velvet in Amsterdam. Hij vroeg of ik kwam om hem te helpen opbouwen en afbreken. Tijdensde set speelde Alan het nummer live op een 101 in keytarstand, inclusief de solo. Ik was danig onder de indruk.
Dat zal best, maar om nou voor een liveset 20presets uit je hoofd te kennen, t is niet zn enige synth.Alan Curtis Jones inderdaad. Ik denk dat de rest van de track misschien van tape kwam maar dat weet ik niet meer. Ik denk dat wanneer je vaak genoeg met de 101 speelt, je geen boekje meer nodig hebt om dezelfde sound terug te halen. Zoveel opties heb je niet...
ahja ik ga voor answerringmachine dan,@lloydwebster die staat niet op die EP.
Ik bedoelde mijn favoriete nummer van de Destination Unknown EP: