benjaminb
Stamgast
Hey,
Ik ga waarschijnlijk een aanzienlijke investering doen en raak er maar niet uit qua keuze.
Had dus is willen polsen wat jullie gebruiken in de synth studios.
Wat ik als criteria heb :
18-24 inputs, line
<20kg
Niet veel groter dan 60x60
4 sends, meer beter, heb namelijk toch wel wat ouboard FX dat ik wil kunnen gebruiken
Nieuw, ik durf dit niet meer 2dehands te kopen, heb destijds erg veel problemen gehad met een 2dehands mixer
Ga niet al mijn gear oplijsten maar heb 7 monosynths & 6 stereo synths, ook heb ik 2 samson patchbays en Focusrite 18i20 & Octopre.
Reden dat ik mixer wil is dat ik soms gewoon muziek wil maken zonder mac, ableton. Irriteert me echt meer en meer tegenwoordig.
Mijn shortlist momenteel. Alle advies welkom en super geapprecieerd !
Ik ga waarschijnlijk een aanzienlijke investering doen en raak er maar niet uit qua keuze.
Had dus is willen polsen wat jullie gebruiken in de synth studios.
Wat ik als criteria heb :
18-24 inputs, line
<20kg
Niet veel groter dan 60x60
4 sends, meer beter, heb namelijk toch wel wat ouboard FX dat ik wil kunnen gebruiken
Nieuw, ik durf dit niet meer 2dehands te kopen, heb destijds erg veel problemen gehad met een 2dehands mixer
Ga niet al mijn gear oplijsten maar heb 7 monosynths & 6 stereo synths, ook heb ik 2 samson patchbays en Focusrite 18i20 & Octopre.
Reden dat ik mixer wil is dat ik soms gewoon muziek wil maken zonder mac, ableton. Irriteert me echt meer en meer tegenwoordig.
Mijn shortlist momenteel. Alle advies welkom en super geapprecieerd !
| Yamaha MG20 |
| Allen & Heath ZED-22FX |
| Mackie ProFX22v3 |
| Tascam 2400 |
| Allen & Heath SQx Allen & Heath ZED-428 |