Uitslag Synthforum Contest 2025

knap Nap. Zoals je weet is 3 keer winnen een reden om niet meer mee te doen, zoals een voorganger, je bent gewaarschuwd 😉

Ik had gepland om nog meer comments te geven op tracks maar lig in de zetel,geveld onder een dekentje al n paar dagen. Wat niet is kan nog komen.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Alle winnaars van harte gefeliciteerd, natuurlijk @Nap in het bijzonder. :)

Door ziekte niet eens aan toegekomen om alle inzendingen te beluisteren wegens weinig energie, binnenkort tijdens het herstel van een operatie heb ik daar alle tijd voor en dan maar 'ns doen.
Goed herstel gewenst! 👊

Gefeliciteerd aan alle winnaars!
't Was sowieso leuk om alle inzendingen te luisteren, dus ik zeg: volgend jaar weer :)
Ik ga dit jaar denk ik al meedoen ;)

Jullie inzendingen waren allemaal de maxx, dus proficiat aan iedereen! Voor mij, de 28ste plaats, ook heel erg mooi, dus bedankt voor die 15 stemmen. @Nap en die producers die bij hem op het hoofdpodium staan: jullie zijn toppers!!!

Gloomy :)

Gefeliciteerd @Nap en runners up.

Mijn favorieten dit jaar tracks van @Almeros en @deathspell

Mijn track werd dit jaar wat minder gewaardeerd lijkt het. Weet niet of dit positief of negatief is voor mijn motivatie dit jaar. :)

Kwaliteit, over geheel van de contest, leek hoger te liggen dit jaar ook bij de lagere regionen. Keep it up.

Gefeliciteerd @Nap en runners up.

Mijn favorieten dit jaar tracks van @Almeros en @deathspell

Mijn track werd dit jaar wat minder gewaardeerd lijkt het. Weet niet of dit positief of negatief is voor mijn motivatie dit jaar. :)

Kwaliteit, over geheel van de contest, leek hoger te liggen dit jaar ook bij de lagere regionen. Keep it up.
Had ook gehoopt wat hoger te eindigen dit jaar. Maar ik denk zo'n contest als dit ook gewoon een beetje gek werkt. Allemaal super uiteenlopend qua stijlen en zo.

Het zit ook allemaal superdicht bij elkaar kwa hoeveelheid stemmen hè? Buiten de top 2 zak of stijg je met 1 extra stem gemakkelijk een paar plekken.

En t blijft inderdaad een wedstrijdje appels met peren vergelijken. Harstikke leuk natuurlijk, maar ik zou mn motivatie niet verbinden aan het resultaat :)

Back