Uitslag Synthforum Contest 2025

Mijn track werd dit jaar wat minder gewaardeerd lijkt het. Weet niet of dit positief of negatief is voor mijn motivatie dit jaar. :)
Daar zou ik me niet te druk over maken.
Mijn ingezonden nummertje is niet mijn meest geluisterde nummer en zit ook in de lagere regionen, maar het liedje heeft voor mezelf een speciale emotionele betekenis die waarschijnlijk bij de meeste mensen niet overkomt omdat er moeilijk mee te identificeren valt.

Plaats is totaal onbelangrijk, het feit dat mensen aangenaam reageren op mijn raar brouwsel maakt t het allemaal waard alleen al.
En andere leden hun brouwsels horen en ervan echt onder de indruk zijn maakt t 1) flinke realiteitscheck en 2) fijn om meegegrepen te worden in de ervaring, vooral omdat t eens geen AI of super producer of pop product is uit de fabriek.

Plaats is totaal onbelangrijk, het feit dat mensen aangenaam reageren op mijn raar brouwsel maakt t het allemaal waard alleen al.
En andere leden hun brouwsels horen en ervan echt onder de indruk zijn maakt t 1) flinke realiteitscheck en 2) fijn om meegegrepen te worden in de ervaring, vooral omdat t eens geen AI of super producer of pop product is uit de fabriek.
Nou jouw track staat me nog goed bij, zo'n lekkere eigenzinnige track met heerlijke sounds hier en daar er tussendoor, lekker ongepolist ook.

Dank, hij is totaal nonchalant zonder enige wijziging uitgebracht en weldra op de gekende platforms (excl spotify) klaar om te verdwijnen in de massa. Op yt zelfs al te vinden zag ik.
vermits ik een hekel heb aan promo en zelfverheerlijking deel ik de artiestennaam niet hier. Kan ie onderwater blijven :D Lekker chill.

Winnaars e.d. poficiat!
Ik dacht op een gegeven moment dat er dit jaar wel iets hogers voor me in zat, dus de einstand valt me een beetje tegen.
Dat neemt niet weg dat ik me uistekend vermaakt heb met maken en luisteren. Het blijft toch wel een fenomeen hoor zo'n contest :okdan:

en 2) fijn om meegegrepen te worden in de ervaring, vooral omdat t eens geen AI of super producer of pop product is uit de fabriek.
Inderdaad, gewoon lekker luisteren naar wat mensen gemaakt hebben volgens hun eigen smaak, inzicht, kunde en beperkingen.

Dit jaar doe ik weer mee, beloofd. :)

Mooi dat de contest zo leeft!
Er waren dit jaar wel een stuk minder deelnemers dan afgelopen jaren. Nog geen 60, terwijl het voorgaande jaren vaak rond de 80 lag. Wellicht iets om over na te denken voor de volgende editie.

Van harte gefeliciteerd winnaars! Leuk om te hebben mee gedaan. Bedankt ook voor alle feedback!

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Proficiat aan de overwinnaar.
Dit jaar vond ik die van Seyor wel het beste nummer.

Back