Geen zuivere koffie (techno)

fieuw, slechte mix yo, vanaf de eerste seconde al.. Verdiep je effe in mixen, zou ik zeggen.
Was maar een demootje voor geluid ,had snel een loop gekopieerd en wat dingen er af gehaald.
Ik maak ook muziek achterstevoren, niet vanaf het begin, maar vanaf het midden.
Snel een beginnetje er aan genaaid.
Daarom is het ook maar 30 seconden lang.
Het klinkt inmiddels al weer beter qua geluid.
De eerste seconde is een enkel geluidje, geen mix, dus snap het ook niet helemaal.

Laatst gewijzigd:
"Betreden op eigen risico...
Geliefde uw boxen en uw glaswerk te controleren voor bass en distorion
voordat u deze muziek opzet..." :D ;)

Gave techno!
Dank je, ik probeer het te evolueren tot nog een leuk muziekje, het klinkt al geinig de nieuwe evolutie.

Okée, je hebt gelijk. Ik zal er in't vervolg op letten.

Na de Metal Parade zal ik eens opnieuw luisteren en feedbacken op een gezonde, positieve manier.

Sorry!

Gloomy.

Okée, je hebt gelijk. Ik zal er in't vervolg op letten.

Na de Metal Parade zal ik eens opnieuw luisteren en feedbacken op een gezonde, positieve manier.

Sorry!

Gloomy.
Dank je, maar het geluidje ben ik nu niet meer mee bezig, het is verandert in iets met een olifant, als dat er in blijft, klinkt wel geinig vind ik, zeer waarschijnlijk is de eq er niet goed op maar ja, het klinkt ergens naar.

Nou, ik heb opnieuw geluisterd en me goed afgestemd. Dat korte stukje kan het begin zijn van een echte knaller. Ik vind je beuk-muziek altijd heel goed, nu diegene die me kennen weten dat ik soms nogal scherp uit de hoek kom, dus dank je wel om me er op deze manier attent op te maken. Dit valt niet meer voor. Succes met de "olifant" :P

Nou, ik heb opnieuw geluisterd en me goed afgestemd. Dat korte stukje kan het begin zijn van een echte knaller. Ik vind je beuk-muziek altijd heel goed, nu diegene die me kennen weten dat ik soms nogal scherp uit de hoek kom, dus dank je wel om me er op deze manier attent op te maken. Dit valt niet meer voor. Succes met de "olifant" :P
Ik merk wel dat ik moeite heb met geluiden er doorheen te laten komen terwijl de rest al zo hard is. (Had mid heel hoog en een filter die weer laag was en compressor capriolen)
Ik denk wel dat jij misschien goede beuk muziek kan maken.
Moet de rest wat lager qua volume krijgen heb ik sterk het idee bij, zodat er ruimte overblijft voor andere geluiden, nu heb ik ook moeite met een hihat echt goed te latwn klinken er in, maar ja ik doe het maar met wat ik kan en klinkt alsof er binnenkort herrie komt waar je invloed op hebt gehad met je klacht, lol.

Er zit een 1025% stretch de snelheid kant op , op dat geluidje wat ik op het moment geschrapt heb en is dacht ik iets van percussie.
was ik maar goed, gaf de gemeente maar een basis cursus.

Stuur me anders eens iets door, zie het wel zitten om een beukmuziek-collabje te maken met-een-papje :)
Hihat lukt niet helaas, krijg `'m niet recht er in zonder die onderdrukt word.
Zitten 2 verschillende in, de 2de is te gaar.
Het is een hele uitgerekte omdat ik het grappig vind klinken, net een plaatje om mee te mixen met lang begin.
Je hebt mij niet nodig om techno te maken, distortion en saturation en je hebt hetzelfde.
Ik ben zo slecht zoals je kan horen, het kost veel moeite en heb ik nog bijna niks.
De kick zijn er 2, ik plak ze er bij.

Het is weer slaaptijd en moet nog steeds dingen opsturen voor een ernstig nalatige overheid.
Dus ik denk even geen muziek of herrie.

Laatst gewijzigd:
Mijn VU meters zijn er van geschrokken...😱 :D
Hij is idd heel (te?) hard gemixt/opgenomen, en dat is moeilijk te EQen.
Maar hier een probeerseltje...
Ik hoop dat de heipalen van je huis nog goed zijn :).
In lege stukjes vind ik het wel goed klinken, voor de rest hou ik het op nieuwe pogingen met wat lagere volumes.

Voilà, die eerste heb ik opgeslaan, daar ga ik wat mee doen, thnx. :)
Betwijfel of het echt bruikbaar is.
Zelf sampletjes en saturation er op en distortion kom je misschien verder mee.
Had ook een youtube link met hardcore kicks, maar kan 'm niet meer vinden, hoop dat het er zo bij mag.

.

Back