Geen zuivere koffie (techno)

Yep, ook qua titel... Hier de klassieker (1999) van Robbert Latuhamina (Mononom/Sensory Overload) - Instant Coffee.

Robbert Latuhamina - Instant Coffee
Ooit een keer naar een illegaal feest in Bergen op Zoom geweest (milleniumwissel)
De eerste uren waren prima te doen, maar daarna (en het ging nog een paar dagen door) werd het één grote brij van overstuurde kicks voor mij en was ik blij dat we de eerste trein in de ochtend konden nemen :P

Yep, ook qua titel... Hier de klassieker (1999) van Robbert Latuhamina (Mononom/Sensory Overload) - Instant Coffee.

Robbert Latuhamina - Instant Coffee
Die heeft wel duidelijker geluiden, bij mij is het meer een brei.
Ik ga een kopje koffie nemen om wakker te worden.

Ooit een keer naar een illegaal feest in Bergen op Zoom geweest (milleniumwissel)
De eerste uren waren prima te doen, maar daarna (en het ging nog een paar dagen door) werd het één grote brij van overstuurde kicks voor mij en was ik blij dat we de eerste trein in de ochtend konden nemen :P
Ik moet een beetje afleren nog om vollume door het plafond te doen.
Een cursus verantwoord distortion.

Lekker yo, I hou van Schranz en dit zit er dichtbij. Gans flippen man! Goed zo. Benieuwd naar de manier waarop je mixt en wat je op je Master zet?

Goede oude tijd. Dat die LSD gebruikers lekker hun herdershond meenamen naar die herrie ;)

Nieuwe artiestennaam:
DJ Boemkool (met-een-papje) :P

Dreunt er lekker op los, kan vaag iets herinneren dat Beuken BV heette, daar past dit perfect tussen, lekkere Tekno hoor! 😎

Heb ik ook gezien idd.
Zelfs een baby....
Neeeeeeeeeeee!! Ik vond een hond al zielig, met z’n 100 keer beter gehoor, maar een baby slaat alles!

Leuk hè die 90’s, toen kon dat nog 🤣😱

Nieuwe artiestennaam:
DJ Boemkool (met-een-papje) :P

Dreunt er lekker op los, kan vaag iets herinneren dat Beuken BV heette, daar past dit perfect tussen, lekkere Tekno hoor! 😎

Dank je.
Hier is de bloemkool mix.

Lekker yo, I hou van Schranz en dit zit er dichtbij. Gans flippen man! Goed zo. Benieuwd naar de manier waarop je mixt en wat je op je Master zet?
Ik zal morgen eens kijken, volgens mij helemaal niks, alleen eq misschien.
Heb wel een grote groep met wat effecten.
Ik weet het niet eens uit m'n hoofd :)
De manier waarop ik de groep heb gemaakt snap ik niet eens, moet ik voortaan op een betere manier doen.
Nu zie ik niet wat er de groep in gaat direct, weet wel andere manier.

Heb ik ook gezien idd.
Zelfs een baby....
Ahh, zielig voor de hond.
Baby is nog raarder misschien.

Laatst gewijzigd:
groep.png

Dit is cubase , de groep.
Die compressor gebruik ik altijd om volume mee omhoog te doen op bijna elk geluid.
Muziek maken lukt pas een beetje sinds ik dat gebruik. + een leuke sampler (Amigo vst), die doet alles automatisch naar 8 bit schijnt.
Magneto is ook wel geinig, wist niet dat het zo goed kon werken allemaal toen ik het in 2020 kocht.

Ik gok dat ze het nog steeds doen, maar ben er al 26 jaar niet meer geweest, dus zou het niet weten.

Natuurlijk alive - zeker sinds de release van de documentaire in 2024 over de opkomst van de scene t/m Castlemorton. Daar is vandaag zelfs nog een live screening van in Bangkok!

Free Party Documentary
Free Party Doc screening Bangkok 12/13 Feb 2026
DJ Mag Spiral Tribe

Ik ben in 2024 nog eens een kijkje gaan nemen bij Wall of Bass 2.0 en stond versteld hoe goed georganiseerd het was, en niet opgerold. Wall of Bass 4.0 werd helaas wel gerold maar daar was ik niet gaan kijken...

Wall of Bass 2.0 aftermovie
Wall of Bass 4.0

Natuurlijk alive - zeker sinds de release van de documentaire in 2024 over de opkomst van de scene t/m Castlemorton. Daar is vandaag zelfs nog een live screening van in Bangkok!

Free Party Documentary
Free Party Doc screening Bangkok 12/13 Feb 2026
DJ Mag Spiral Tribe

Ik ben in 2024 nog eens een kijkje gaan nemen bij Wall of Bass 2.0 en stond versteld hoe goed georganiseerd het was, en niet opgerold. Wall of Bass 4.0 werd helaas wel gerold maar daar was ik niet gaan kijken...

Wall of Bass 2.0 aftermovie
Wall of Bass 4.0
Zo, die 4.0 werd een 'wall of blue lights'.....

Ik ben blij dat ik niet in deze scene ben gerold.
Eén keer was genoeg voor mij.

Heb uitgevonden hoe het met de groep zit, waar ik kan zien wat er heen gaat en heb het geluid wat schoner gemaakt.
Word ook een ander nummer waarschijnlijk, voor zover het een nummer was :D
Moet ook kijken of ik van die bongo loop het hoog omhoog krijg, nog een extra eq er op.

Laatst gewijzigd:
Back