Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Axl F. theme ken je denk ik wel? Die stond er ook op o.a. Ik draaide Volume 1 grijs destijds, de enige instrumentale muziek die ik luisterde. Het was hip en cool om te hebben!
Er werden overigens alleen synthesizer sounds gebruikt voor zover ik mij herinner.
).Zoveel mensen, zoveel smaken. En soms komen smaken overeen (zoals die van jou en mij blijkbaar) en soms minder of helemaal niet. Geen probleemVind het mooi, juist dat “kazige” houdt het puur. Net als met films, soms wil je liever arthouse dan al het CGI geweld.
Bedankt voor jouw antwoordKlinkt weer heerlijk. Ik zou de drums in het laatste/derde deel wat harder laten knallen. En inderdaad ook de gitaarpartij wat meer aandacht geven, want zo spelen de meeste gitaristen niet (tenzij jij dat ze opdraagt!)
ik heb liever goede arthouse dan fletse arthouse. het mag best kazig blijven, maar een tandje minder my first casio zou geen kwaad kunnen. dat heeft ontzettend weinig met puurheid te makenVind het mooi, juist dat “kazige” houdt het puur. Net als met films, soms wil je liever arthouse dan al het CGI geweld.
Mijn referentie qua gitaar in het genre is dan ook Steve Howe als op YessongsBedankt voor jouw antwoord![]()
Je hebt natuurlijk gelijk, maar dit doet me aan vroeger met m’n ouders bij de Chinees eten denkenik heb liever goede arthouse dan fletse arthouse. het mag best kazig blijven, maar een tandje minder my first casio zou geen kwaad kunnen. dat heeft ontzettend weinig met puurheid te maken
warm fuzzy feelings
.
.