M met-een-papje Stampgast Lid sinds 20 januari 2015 Berichten 264 20 februari 2026 #1 Hier is die dan na 36 jaar your_browser_is_not_able_to_play_this_audio De beste versie blijft dit
lloydwebster hans werrekmeester Lid sinds 6 mei 2024 Berichten 692 Locatie kutrecht 20 februari 2026 #2 ah nice ik heb er ook nog ZO 1
lloydwebster hans werrekmeester Lid sinds 6 mei 2024 Berichten 692 Locatie kutrecht 20 februari 2026 #3
M met-een-papje Stampgast Lid sinds 20 januari 2015 Berichten 264 20 februari 2026 #4 lloydwebster schreef: Zie meer... Klinkt leuk.
M met-een-papje Stampgast Lid sinds 20 januari 2015 Berichten 264 21 februari 2026 #5 Ik verwacht iemand die gaat zeggen dat de sample helemaal niet van snap is en ook niet van Chill Rob g Wist even niets beters .
Ik verwacht iemand die gaat zeggen dat de sample helemaal niet van snap is en ook niet van Chill Rob g Wist even niets beters .
phochos Berliner School Artist Lid sinds 12 februari 2003 Berichten 10.981 Locatie Den Haag 21 februari 2026 #6 Vind de versie van met-een-papje echt een verkrachting van het huidige nummer, die ik toch wel hoog heb staan, heb ook een cd van Snap.
Vind de versie van met-een-papje echt een verkrachting van het huidige nummer, die ik toch wel hoog heb staan, heb ook een cd van Snap.
M met-een-papje Stampgast Lid sinds 20 januari 2015 Berichten 264 21 februari 2026 #7 phochos schreef: Vind de versie van met-een-papje echt een verkrachting van het huidige nummer, die ik toch wel hoog heb staan, heb ook een cd van Snap. Zie meer... Hahahahaha, zit in hogere sferen ergens en begrijp wat je bedoelt , er had meer snap in moeten zitten, zoals bij lloydwebster.
phochos schreef: Vind de versie van met-een-papje echt een verkrachting van het huidige nummer, die ik toch wel hoog heb staan, heb ook een cd van Snap. Zie meer... Hahahahaha, zit in hogere sferen ergens en begrijp wat je bedoelt , er had meer snap in moeten zitten, zoals bij lloydwebster.
lloydwebster hans werrekmeester Lid sinds 6 mei 2024 Berichten 692 Locatie kutrecht 21 februari 2026 #8 met-een-papje schreef: Hahahahaha, zit in hogere sferen ergens en begrijp wat je bedoelt , er had meer snap in moeten zitten, zoals bij lloydwebster. Zie meer... maar hij gonkt wel lekekr door hoor
met-een-papje schreef: Hahahahaha, zit in hogere sferen ergens en begrijp wat je bedoelt , er had meer snap in moeten zitten, zoals bij lloydwebster. Zie meer... maar hij gonkt wel lekekr door hoor
bsimson Melodic noise Lid sinds 6 juni 2013 Berichten 267 Locatie Dordrecht 23 februari 2026 #9 Ik hou we wel van, een papje power erbij.