Dorian Urac - Warrior (Michiel Stoter Remix)

@stoter
Yesss!!! Hij is zo ontzettend gaaf geworden! :) :) :) Topproductie!
En zoals ik al in de PM zei: Hij is volledig anders geworden dan ik had verwacht, en dat feit alleen al is gewoon ontzettend cool.

Erg leuk ook om van een afstandje dit proces mee te maken, en ook een grote eer dat je dit met mijn liedje hebt gedaan.

Hoeiiiiiiiii!!!

Groet, Dorian :doei:

Dank jullie wel! 🙏 ❤️

't Was een leuk project. @Dorian Urac Heel tof ook dat je compleet on board was, ook al wist je niet precies wat je moest verwachten. Nog gaver dat het nu zo is uitgepakt. Mooie dingen. The pleasure was all mine.

Mag ik hem draaien op Bullet?

Mais oui! Leuk man. Ik zal je de mp3 sturen (die op SoundCloud is een FLAC)

Heey dank je wel @Montfrooij!!

De bas bestaat uit twee lagen: een D16 Phoscyon 2 (een TB-303-kloon-VST) en daarbovenop een TAL Bassline 101 (een SH-101-kloon-VST).

Je hoort eerst alleen de Phoscyon, de TAL wordt toegevoegd bij de tweede "a warrior" tijdens de intro (klein laagje gritty mid-hoog erbij). In de breaks wordt de TAL even weggehaald, voor net iets meer impact bij de drops (want dan komt 'ie weer terug).

Laatst gewijzigd:
Heey dank je wel @Montfrooij!!

De bas bestaat uit twee lagen: een D16 Phoscyon 2 (een TB-303-kloon-VST) en daarbovenop een TAL Bassline 101 (een SH-101-kloon-VST).

Je hoort eerst alleen de Phoscyon, de TAL wordt toegevoegd bij de tweede "a warrior" tijdens de intro (klein laagje gritty mid-hoog erbij). In de breaks wordt de TAL even weggehaald, voor net iets meer impact bij de drops (want dan komt 'ie weer terug).
Nice!

Vet hoor, had dit totaal niet verwacht.
Echt een dikke track geworden. Wat een sounds

Vet hoor, had dit totaal niet verwacht.
Echt een dikke track geworden. Wat een sounds

yeah boii - dank je wel! :)

mooi hoe zo twee werelden bij elkaar komen en wat unieks creëren

Ja man, mooi gesproken. Geslaagde missie 8)

Het origineel en de remix staan inmiddels gebundeld online, op Spotify, Apple Music, enz enz.

spred de luv
xx

Back