Hallo mijn naam is Mark en ik ben een groot liefhebber van fysieke studio en muziek apparatuur. Maar ik gebruik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar Software dus wil via deze site ook wat apparatuur gaan aanbieden.
Hallo mijn naam is Mark en ik ben een groot liefhebber van fysieke studio en muziek apparatuur. Maar ik gebruik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar Software dus wil via deze site ook wat apparatuur gaan aanbieden.
Ik maak vooral hardcore/industrial hardcore/hardtechno. In het verleden is mijn muziek uitgebracht bij The Third Movement (label van DJ Promo) onder de naam Hectic Fence. Ik ben onlangs weer begonnen met het (hobbymatig) produceren van nieuwe muziek. https://soundcloud.com/k1cksaw
Ik heb dus in de loop der jaren wel wat hardware verzameld maar ik merk dat ik deze spullen vrijwel niet meer gebruik. Misschien minder nostalgisch maar software werkt voor mij gewoon veel sneller, makkelijker en flexibeler.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.