Akai Professional MPC Sample

Ik had hem van Volt voor €379. Geen voorraad momenteel, maar de aanvoer vanuit Akai is vrij goed geloof ik.

Dat is te ver weg.. kan ik net zo goed naar Meibergen rijden..
ik wacht wel ff.. of ik moet em ergens in het wild tegenkomen.. :engel:

.g.. kan ik net zo goed naar Meibergen rijden..
:engel:
.
Dan heb je ook meteen een gezellige middag. Zie de nieuwe welkomsttekst op zijn website ;)
.

Attachments

• Mei.png
    Mei.png
    592,1 KB · Bekeken: 65
.
Dan heb je ook meteen een gezellige middag. Zie de nieuwe welkomsttekst op zijn website ;)
.
oh.. jee..
Ik heb er ooit een sampler gekocht die daar tweedehands aangeboden werd en moeilijk te vinden was... maar gelukkig toen niet te maken gehad met iemand van dit niveau.. :dubbel:
Ik wacht wel tot Tone Control weer voorraad heeft.. veel dichterbij en ze hebben daar ook de Bento.

Google reviews niet betrouwbaar?? Hoe zo die 5 sterren??

Ik heb ooit met Hans contact gehad. Die was stukken diplomatieker.. is helaas in '20 aan K overleden.

Het leven is soms hard.. maar wat ik zonet las, hardop denken en het op je website zetten.. Dat jaagt alleen maar klanten weg natuurlijk.
Ondernemen en klantvriendelijk blijven, valt niet altijd mee misschien, maar hier ga je het zeker niet mee winnen..

Hebben ze er nu teveel ingekocht dat ze nog voorraad hebben, of kopen mensen gewoon liever niets bij dit soort winkels. Ik vrees van wel.. Dat je niet kan retouren was me al bekend.. maar dit soort stellingnames?? pfff...

Laatst gewijzigd:
Met enige moeite bijgaande foto uit deze review geplukt...

"Bijgevoegde foto geeft denk ik een goede indruk. Het winkelbezoek heeft nog geen 2 minuten geduurd. Prima man, dan koop ik het wel bij Thomann, veel succes met de zaken"

unnamed.jpg

Laatst gewijzigd:
Omg.. is dit echt?
Ik heb destijds een heerlijk uitje gehad. In Deventer gegeten.. maar deze deur heb ik toen niet gezien.. ik zou niet eens naar binnen zijn gegaan.

De zaakvoerder zal zich binnenkort bij de domme werklozen mogen vervoegen als ie zo voortdoet....

Omg.. is dit echt?

Edit: Geverifiëerd door Google streetview.. echt dus.
Nu blijft er wel een review over wat je in twijfel kan trekken.. maar gezien dit entree en de 'toon' van de welkomsttekst op de website.. eh.. tja. Dat zou weleens een waargebeurd verhaal kunnen zijn uit die review.

Je hebt ook van die restaurants die extreem onbeleefde service als gimmick hebben. Misschien proberen ze bij Meibergen ook zoiets. Dit is overigens niets nieuws, deze kruidige communicatie doen ze al een aantal jaar. Ze hebben een hekel aan klanten of een apart gevoel voor humor. Misschien allebei. Zou er zelf niet snel iets kopen in elk geval :D

Ik heb enige tijd in Enschede gewoond, en deze lompe botheid herken ik wel, blijkbaar komt het nog steeds voor.
Almelo had ook geen goede reputatie. Hengelo was de gunstige uitzondering.

Herman Finkers is wel geweldig.. maar niet iedereen in Almelo heeft waarschijnlijk zo'n gevoel voor humor.. En zo zal ook niet iedere winkelier in Deventer zo klant onvriendelijk zijn als Meibergen. Hoop ik dan :D

Deventer, met zijn lange geschiedenis, is een heel andere stad.

Deventer is een heel andere stad met zijn lange geschiedenis.
Hehe.. ik em net toevallig.. :D

Bekijk bijlage 3874760

Je bent er niet echt bij vandaag he :D
heb destijds wel in Deventer gegeten toen ik er was.. is al lang terug.. ik weet het niet meer.. Hans was wel Deventenaar.. maar gelukkig (na deze klantvriendelijke berichten) hoef ik er nu nooit meer naartoe.. :D

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Back