Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

..g.. kan ik net zo goed naar Meibergen rijden..
![]()

oh.. jee...
Dan heb je ook meteen een gezellige middag. Zie de nieuwe welkomsttekst op zijn website
.

We moeten ze hier uitnodigen.Als je zo'n tekst op dit forum had geschreven, had je meteen een ban te pakken...
Omg.. is dit echt?
Ik geloof het meteen, hoor.Dat zou weleens een waargebeurd verhaal kunnen zijn uit die review.

Hehe.. ik em net toevallig..Deventer is een heel andere stad met zijn lange geschiedenis.
![]()
Almelo onthult nieuwe huisstijl en daarin is geen plek meer voor beroemde slogan Finkers
Almelo krijgt een nieuwe huisstijl. Daarin heeft de naam van de stad in allerlei kleuren, varianten en woordspelingen een prominente rol. De kernslogan is: Heerlijk Almelo. De nieuwe start betekent dat de oneliner ‘Almelo, altijd wat te doen’, van de beroemde stadgenoot Herman Finkers, na twaalf...www.tubantia.nl

En zo zal ook niet iedere winkelier in Deventer zo klant onvriendelijk zijn als Meibergen. Hoop ik dan![]()

heb destijds wel in Deventer gegeten toen ik er was.. is al lang terug.. ik weet het niet meer.. Hans was wel Deventenaar.. maar gelukkig (na deze klantvriendelijke berichten) hoef ik er nu nooit meer naartoe..