Nicolas 2000
It's a household name
Voor mijn Fostex D2424LV wil ik een verlengkabel voor het frontpanel. Fostex zelf verkocht die ooit, maar die zijn nu overal uitverkocht. De kabel heeft volgende nodig: DE15 ("VGA stekker" dus in 3 rijen) aan beide kanten, male to female. Alle 15 pinnen bedraad, alle 15 individueel straight through. Een gewone VGA verlengkabel werkt vaak niet want die gooit pinnen samen. Resultaat: Fostex stuk als je dat zou proberen. Dus ik zou graag de juiste kabel vinden. Dat kàn bij naam een VGA verlengkabel zijn, als hij uitzonderlijk aan bovenstaande voldoet. Maar ik verwacht het eerder te vinden bij een kabel die niet specifiek als VGA verkocht wordt maar als datakabel oid.
Amazon heeft er eentje te koop, maar daar hebben ze heel vreemd de boutjes en gaten omgewisseld waardoor hij op geen enkele kabel en apparaat past. Aliexpress is altijd zo onduidelijk in hun bewoordingen dat ik nergens zeker ben dat het de juiste kabel is.
Weet iemand er eentje te vinden?
Amazon heeft er eentje te koop, maar daar hebben ze heel vreemd de boutjes en gaten omgewisseld waardoor hij op geen enkele kabel en apparaat past. Aliexpress is altijd zo onduidelijk in hun bewoordingen dat ik nergens zeker ben dat het de juiste kabel is.
Weet iemand er eentje te vinden?