What We Own The Death

Tja, dit zit zo ver in de experimentele hoek dat ik weinig kan zeggen over compositie of mix. Het zijn wel geluiden die bij elkaar passen, het geeft een sfeerplaatje, een "vibe'. Doet me een beetje denken aan een ruimteschip of zo.

Wat ik me nog afvraag: Je hebt een link die direct naar een Soundcloud pagina gaat als je erop klikt. Als ik een Soundcloud link op het forum zet dan speelt ie af in het Synthforum kader. Hoe doe je dat?

groet, Dorian

Tja, dit zit zo ver in de experimentele hoek dat ik weinig kan zeggen over compositie of mix. Het zijn wel geluiden die bij elkaar passen, het geeft een sfeerplaatje, een "vibe'. Doet me een beetje denken aan een ruimteschip of zo.

Wat ik me nog afvraag: Je hebt een link die direct naar een Soundcloud pagina gaat als je erop klikt. Als ik een Soundcloud link op het forum zet dan speelt ie af in het Synthforum kader. Hoe doe je dat?

groet, Dorian

Je kan in SC en short link maken die je in je bericht kan plakken. Maakt hij dan een mooie SC link van in de tread.
Het was een leuke noodle op de Easel om de timbraliteit eens goed aan het werk te horen ;)

Het was een leuke noodle op de Easel om de timbraliteit eens goed aan het werk te horen ;)

Die is check. Klinkt ook geweldig.

Ik mis alleen nog wat.. intentie? Het lijkt nu op iets wat je overkwam, ipv iets wat je zo hebt bedoeld. Wat natuurlijk prima is, en zo presenteer je 'm eigenlijk ook (in de beschrijving op SC). Maar daardoor klinkt het geheel wat willekeurig.

Benieuwd wat je zou krijgen als je nog een paar van zulke zou noodlen - en dat die opnames dan de sporen zouden vormen van een gecomponeerd geheel.

Back