• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: Push 3 (controllerversie) + decksaver / Beetlecrab Tempera (granular sampler) + case

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

JJ1975NL

Stamgast
Ik ben zo smoorverliefd op mijn Tonverk, dat ik naar sommige spullen al maanden niet meer omkijk. Dus vandaar een kleine opruiming:

- Push 3 controller + originele decksaver (waar hij altijd onder heeft gestaan). Zo goed als nieuw, aangeschaft bij Ableton 12-24, dus nog tot 12-27 garantie. Inclusief doos en alle toebehoren.

725 euro, ex verzenden (ophalen in A'dam heeft de sterke voorkeur, verzenden op eigen risico)

- Beetlecrab Tempera + case. Fantastische granular sampler, waar ik heel veel mooie dingen uitgeperst heb. Een uniek instrument waarmee ik uren kon wegdromen in watervallen van geluid. Maar ook deze liefde heeft het verloren van de Tonverk. Inclusief alle toebehoren, zonder originele doos (maar wel verpakt als een baksteen, natuurlijk)

625 euro, inc verzenden (op eigen risico). Of ophalen in Damsko.

Ik ben eventueel geïnteresseerd in ruil: Syntakt, Digitone II of Make Noise Multiwave (eurorack). Moeten allemaal in zeer goede staat verkeren, de Elektrons het liefst met decksaver. Evt. verrekening of bijbetaling: daar komen we wel uit!

Zit nu op mn werk, foto's volgen later!

Zoals beloofd nog de foto's:

20260321_102406.jpg 20260321_102618.jpg

Weekendkorting!

Push 3 voor 700 inclusief verzenden.

Tempera voor 600 inclusief verzenden.

Dat zijn voor beide ook wel de bodemprijzen, meer gaat er niet af. Dus sla je slag nu!

(qua ruilen: een nette en volledig functionerende Analog Rytm MKI wil ik ook wel overwegen)

Paasbump!

Ze wachten nog steeds op een nieuw baasje. Doe anders een redelijk bod, dan kijken we hoe ver we komen!

Laatste bumpie, anders zoeken ze het maar uit in hun doos.

Vergelijkbare discussies

Back