De grappigste Plugins

Nightly Build

Go for what you know
Kom af-en-toe plugins tegen waarvan de naam mij doet lachen.
Vaak ook zeer nuttig maar erg fijn als je van de plug-in zelf al een smile op je gezicht krijgt.

Ik trap af:

Dr. Fill
Gebaseerd op het amerikaanse tv persoonlijkheid Dr. Phil maar deze plugin heeft behalve de naamsgelijkenis niets met de persoon te maken.
Je kan er drum fills mee genereren. Grappig en erg handig want je wilt wel dat je fills in de key van je song zijn en dat kan met deze tool:

Vaak ook zeer nuttig maar erg fijn als je van de plug-in zelf al een smile op je gezicht krijgt.

Ik trap af:

Dr. Fill
Gebaseerd op het amerikaanse tv persoonlijkheid Dr. Phil maar deze plugin heeft behalve de naamsgelijkenis niets met de persoon te maken.
Je kan er drum fills mee genereren. Grappig en erg handig want je wilt wel dat je fills in de key van je song zijn en dat kan met deze tool:

Hahaha, wat een geweldig idee.:halleluja

Ik trap af:

Dr. Fill

Ik zie deze steeds op mijn tijdlijn voorbij kopen, echt briljant. Gebruik je hem ook echt in je productie's?

Ik zie deze steeds op mijn tijdlijn voorbij kopen, echt briljant. Gebruik je hem ook echt in je productie's?

ik zag deze op instagram maar ik heb de plug-in (nog) niet. Moest er wel erg om lachen en het lijkt me een zeer bruikbare plug-in

Tijd voor een throwback naar YeaDubz en de Fausage Sattner.
Wel jammer dat die Dropbox link er naar toe niet meer werkt, it's a plugin lost to time I fear.

Delay Lama
1774622544643.png

Ujam lanceerde deze op 1 april.
Echt bruut grappig, vooral met die serieuze stem eronder.
Zie filmpje:

En hij bestaat dus... als gratis VST! :) :) :)

Screenshot 2026-04-04 at 00.44.43.png

Laatst gewijzigd:
Back