Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eh, nope, ik heb nix met ambience, sorry too boring stuff for my tasteHeb je ook een versie zonder beat? Dan zou ik het zomaar heel mooi kunnen vinden. Nu is het net alsof er een kras in de plaat zit. Een 78 toeren plaat, dat wel.

Hey thnx, misschien kan ik nog wat micro variaties toevoegen, maar ik wil het wel minimal houden.I like the ideaHeerlijke basis sound. Top!
Wel voelt het slechts als het begin van een uitermate cool potentieel speelveld (dat zou het voor mij zijn iig)
Snap ik wel hoor. Daarom heb ik juist niets met beats en dance muziek. Dat is voor mij weer veel te cliché en voorspelbaar. En dus boring. We hebben gewoon een andere beleving van muziek.Eh, nope, ik heb nix met ambience, sorry too boring stuff for my taste![]()
Haha klopt! Was deze al weer helemaal vergetendeze track heb je waarschijnlijk al lang en breed achter je gelaten haha
. Maar alsnog bedankt voor je comment!Merci!toffe track.leuke geluiden, correct mix. Cool.