Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind drones ook leuk
Dit is wat ik een DRONER noem, het is een MIDI-apparaat dat bestaat uit een Arduino UNO die is geprogrammeerd als een MIDI-apparaat genaamd HIDUINO, in staat om MIDI over USB te verzenden.
Hiermee kan ik een toon starten door op ON te drukken en de toon stoppen door op OFF te drukken, ook kan ik de toonhoogte (Pitch) en het volume (Velocity) veranderen.
Heel mooi!!!De mijne is een DIY naar eigen ontwerp, die gaat er niet uitโฆ.
mooi design! zeker met ourobos erbij heel vetDe mijne is een DIY naar eigen ontwerp, die gaat er niet uitโฆ.
Simon is te gek weird, in a good wayiets obscuurder: Magpie Picketdrone en Magpie Beehive. Het zijn in feite oscillator banken zonder modulatie. Vrij simpel dus. Zelf heb ik de pocketdrone en die koppel ik meestal aan wat Fairfield Circuitry pedals.
Dan ga je er zeker blij van worden.Vieze sounds, dat is inderdaad helemaaaaal mijn ding!!!!
The dirtier the better, qua sounds dan!![]()
Men kan (of kon, dat weet ik even niet meer), een diy kit kopen waarin bijna alle onderdelen zitten. Dat je zelf in elkaar steken en solderen, en dan een eigen casing erom heen maken.Ok nog ff terug te komen op die diy LYRA van je.
Is dit een kit? Heb je het nagemaakt? Ik wil daar wel meer over weten... Vertelles!
Die Oneiroi kan je zoals alles van Befaco ook als diy kit kopen voor een paar tientjes meer dan 300 euro, ben je een stuk goedkoper uit dan dat je 'm kant en klaar koopt.Men kan (of kon, dat weet ik even niet meer), een diy kit kopen waarin bijna alle onderdelen zitten. Dat je zelf in elkaar steken en solderen, en dan een eigen casing erom heen maken.
Mijn neef (VoltageVibes) maker en ontwerper vaneurorackmodules
Is de Elmyra 2 al genoemd? (Volgens mij niet maar niet zo aandachtig gelezen)
Ik had dit setje:Iemand de โtrilogyโ al mee aan het werk?
Mooi setje!Ik had dit setje:
Bekijk bijlage 3872267
Daarvan is de Strega en 1 0-CTRL overgebleven. 0-Coast had wat teveel overlap met mijn (grotendeels Make Noise) Eurorack en gebruikte ik dus te weinig.