The Protest (hip hop)

Kort maar krachtig!

Hele goeie beats en raps maar ik zou er ook graag een Nederlandse tekst op horen voor de afwisseling! Vind Nederhop sowieso heel vet maar met dit soort beats en goeie Nlse raps zou je genre naar een ander niveau tillen. Echt heel vet!! :halleluja

Cool, thanks. Nederlands heb ik jaaaarenlang gedaan met mijn crew(s). Hier, uit 2004: Werkdruk

Hey, nice man! Lekkere eclectische shizzle (op de goede manier)!
Dat intro praatje had je weg mogen laten (ligt aan mij, ik hou niet van gepraat in muziek hehe), maar gelukkig ben je dat snel vergeten als de muzikale trip begint!
Met plezier geluisterd!

Cheers. Eclectisch is het wel, ja. Voor de fijnproever... ;)

Vind de beats echt super, hoor er weinig zo goed! Heb je er ook a.i. voor gebruikt? Ik hoor Sista Soulja namelijk maar ze zegt 'we are one' i.p.v. 'we are at war' lol!
Mocht je eens een beat over hebt houd ik me aanbevolen!

Thanks. Voor samples zoals die slogan gebruikte ik hier AI speech generators en die knip, plak, pitch en weet ik veel weer om natuurlijker te maken. Dan heb je geen copyright gedonder.

Dat het op Souljah leek was me niet opgevallen, maar die ken ik ook niet zo goed. Ze scandeert "We are awake; we are woke!" ;)

Het was leuk weer eens onvervalste hip hop te maken en moderne ideeën te combineren.

Lekkere beat.

NL tekst zou ik ook wel waarderen (maar je publiek is ineens een stuk kleiner)

Welke AI gebruik je voor die speech stukjes?

Back