BeatForge: Mijn groovebox project (met TR-808 emulatie)

Ik vind de snelheid waarmee de updates komen toch vreemd
Menig ontwikkelaar spendeerd maanden aan het fine tunen van analogue models maar hier wordt er elke week een nieuwe gelanceerd .
Ik veronderstel dat Claude daar voor iets tussenzit ?

Eens je de elektronische componenten individueel gesimuleerd hebt is het voornamelijk configureren van het circuit, je moet niet telkens het wiel opnieuw uitvinden.

En heb ik iets gemist met elke week een nieuw model? Ik tel een 808, 909 en Syncussion in een half jaar waarbij de 808 en 909 al een heel eind op poten stonden een half jaar geleden.

Verder maakt het mij niet of iemand in notepad of met dertien AI agents programmeert, uiteindelijk moet hij het toch samenbrengen tot 1 perfect werkend programma en krijgt de gebruiker 1 perfect programma. Of een dramatisch slecht programma, wat evenzeer een mogelijkheid is bij volledig manueel programmeren als bij AI. :)

Laatst gewijzigd:
ik kan de CLAP folder locatie (bij installatie) niet kiezen (browse) - ik zit op Windows, ik weet niet of dat uberhaut belangrijk/mogelijk is

-nog steeds geen maximize knopje

is er ergens een swing??

spacebar doesn't start/stop

bij save current state springt de cursor niet naar de ja/nee knop (popup) indien je wil overschrijven - indien dit zo ingesteld is (op windows, om default naar de pop up te springen)

nadat ik in een ander programma (wavelab 11, heb daar de resample op 48Khz gezet) gewerkt heb, krijg ik BF niet meer aan de praat/run doet niets meer
-ook bij herstart BF werkt het nog steeds niet : omdat de soundcard default gewijzigd is , ik moet alles terug opnieuw instellen ; ASIO driver, sample freq etc - dan pas gaat BF terug aan de slag

Laatst gewijzigd:
Back