lloydwebster
hans werrekmeester
maakt et lekekr bewegelijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou ik weet niet of dit de juiste aanpak isje mkkoet wat alz je andre topiks geen reactiz meer levren

Nou die spelfouten kan ik uitleggenAls ik ongevraagd advies mag geven....
Jij presenteert je nummers zo suf. Topictekst, heel weinig woorden. Maar zelfs dan nog vol spelfouten, geen interpunctie. Niks.
Onbewust denk je dan als lezer: 'hmmm als die hier al zo weinig moeite in stopt, hoef je waarschijnlijk van z'n muziek ook niks te verwachten'...
Zo nonchalant van: 'kan mij het boeien'. Onbewust zet dat de toon voor de verwachting van de muziek die je post.
Dan ben je gauw geneigd dat het je ook geen reet boeit en je er helemaal niet nieuwsgierig naar wordt en het niet eens aanklikt.
Duzzzzzzz...... Leidt wat je post een beetje in. Doe er een leuk plaatje bij die je erbij vindt passen. Vertel er wat over. Gewoon nette opmaak qua tekst etc. Maak de potentiële luisteraar nieuwsgierig... Zorg voor wat meer prikkeling haha.
En ja, dan nog kan het tegenvallen soms. Maar onbewust beïnvloed een topictekst waar je 0,0 moeite in steekt degene die 't leest wel. Het moet uitnodigen om te gaan luisteren. Als je TT uitstraalt 'het boeit me eigenlijk niks, ik doe alleen 'ff een loopje met lfo'', breng je datzelfde gevoel over bij de luisteraar/lezer.
Aan jou verder wat je ermee doet![]()
![]()

ja misschien wel, ik weet nog lang geleden was er een forumlid en die deed een compilatie van kut nummers altijd en hij typte ook altijd merkwaardig, zei niemand ook ooit weat van, maar mij mij is het meteen een issue. potvolkoffie nog an toeDozart uit GB let zelfs beter op de Nederlandse taal dan iemand uit midden Nederland. Dat is goed.
nee hoor, is geen issue... alleenja misschien wel, ik weet nog lang geleden was er een forumlid en die deed een compilatie van kut nummers altijd en hij typte ook altijd merkwaardig, zei niemand ook ooit weat van, maar mij mij is het meteen een issue. potvolkoffie nog an toe
daarom zei ik het alleen het alleen maarje mkkoet wat alz je andre topiks geen reactiz meer levren

R-ond sloeg alles, maar misschien dat je 6-trak bedoelde, die typte ook weleens leip, nutuulk enmeerdatsoortigja misschien wel, ik weet nog lang geleden was er een forumlid en die deed een compilatie van kut nummers altijd en hij typte ook altijd merkwaardig, zei niemand ook ooit weat van, maar mij mij is het meteen een issue. potvolkoffie nog an toe
r-ond wast jaoR-ond sloeg alles, maar misschien dat je 6-trak bedoelde, die typte ook weleens leip, nutuulk enmeerdatsoortig

Daar is het ook niet goed mee afgelopen.r-ond wast jao
Ik wilde m ook maken, maar kon me nog inhoudenDaar is het ook niet goed mee afgelopen.
Just sayin'

oh haha, watskeburt dan? :pDaar is het ook niet goed mee afgelopen.
Just sayin'
zal er nog wel zijn denk ikthnx ben tenslotte zelf n grote doos dus dat matchtAltijd mooi om te horen wat jij allemaal uit die kleine doosjes weet te toveren.

all good my friend, ik was met die initiele comment een beetje aan het dollennee hoor, is geen issue... alleen
daarom zei ik het alleen het alleen maar
Verder maakt het mij geen drol uit hoor haha