lloydwebster
hans werrekmeester
'ik dump hier m'n halve projecten en ga dan snel door'.Reacties komen en gaan qua hoeveelheid.
Beetje een golfpatroon.
Trek het je niet teveel aan. Ik probeer vooral lol te hebben en als er mensen reageren : des te beter.
Ik probeer over het algemeen een beetje 'achtergrond' te geven als ik een track deel.
Hoe, wat, waarom.
Vaak met een filmpje, maar daar moet je maar net zin in hebben om er zoveel tijd in te stoppen.
Het punt van Dozart begrijp ik wel. Als je relatief veel tracks deelt, zonder verdere info en allemaal redelijk hetzelfde qua stijl etc., dan lijkt het misschien voor sommigen 'ik dump hier m'n halve projecten en ga dan snel door'.
Je hebt die intentie ongetwijfeld niet, maar ik verwacht dat het voor sommigen zo over zal komen.
Onlangs kwam er een soortgelijke situatie op een ander forum (fotografie) voorbij van een medelid die elke keer meerdere foto's deelde en dan baalde dat er weinig commentaar op volgde.
De samenvatting van het advies wat hem gegeven werd : "Kies er één of twee die je het mooist vindt. Geef die alle aandacht die ze verdienen en laat de rest lekker op je HD staan."
Verder gewoon doen waar je zin in hebt
We leven gelukkig in een vrij land.
dat is t misschien wel een beetje haha, maar ik probeer ook wel op andere hun tracks te reageren

ik kan er niets aan doen, soms heb ik gewoon last van een modus ala "complimenten vissen" haha. alsook kritische oren van andere heads met feedback, zonder dat ik er specifiek naar vraag anders wordt er juist op gelet en op die manier een soort pre-oordeel gecreeerd zegmaar.
tsja, ik kan liegen, maar dan wordt mn neus nog langer.