"Het is het 25ste studioalbum van de Stones, die hun debuut The Rolling Stones meer dan zestig jaar geleden uitbrachten, in 1964. De Stones treden op sinds 1962. Jagger en Richards, beiden 82, zijn er sinds het begin bij, Wood (78 ) sinds 1975."
Respect, zelfs het jongste bandlid loopt langer mee bij de Stones dan ik op deze aardkloot. Ben geen enorme fan van hun muziek, maar kan niets dan respect hebben voor meer dan 60 jaar hard gaan
Lekker dat mellotron, dit blijft toch een van hun beste tracks, maar ik ben sowieso fan van het werk van de jaren 60 en 70 van ze.
Ik heb deze track wel 'ns als mp3 afgespeeld in Ableton omdat ik een piepklein stukje in een outro van een track van me heb gebruikt maar dan zag je ook het verschil van een oude track en een moderne track want de bpm ging alle kanten op en dit was in een tijd dat ze flink aan de dope zaten, dat zal ook niet echt geholpen hebben.
Ja wat heeft de Rollingstones met synthforum te maken. ik snap deze vraag toch gaat het meer aan dan je zou denken. Luisterend naar het album al meer dan 10 x . Moet ik zeggen dat het geluid er niet op vooruit gegaan is. In tegendeel. Gebruikmaakkende van plug§ins nieuwe daws de beste converters hop daar heb je het al. Zeer synthforum gerelateerd kan ik zeggen dat punt 1 de fun van die gasten er af springt om dit te maken. Maar dat het kwa geluid echt flets is. Dus al die fx daw s en weet ik pluggs maken de sound zeker niet beter. Geef mij maar exponetiele sound mocht het zo heten. Ik geloof niet dat ze wilde bezuinigen dat lijkt me sterk. Het klinkt veel te leanair zonder enige mooie transients gewoon saai. ‘Coverd in You’ staat wel in mij top 5 tracks van de dit bandje. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.