SuperBooth 2026 Modular aankondigingen

Ik baseer mij op ervaringen uit de eerste hand van mensen uit mijn omgeving die er geen enkel belang bij hebben om die zaak een oor aan te naaien. Of het slordigheid of opzet is weet ik niet, maar voor zover ik MIDI Amsterdam ken is het wel een sympathiek zaakje.

Nee hoor, koop er wel en ook meegemaakt dat er eens een keer iets niet op voorrad was.

Weet wel dat Tim niet zo in elkaar zit om op deze manier cashflow te genereren.
Niet op voorraad gaat het helemaal niet om, maar niet op voorraad omdat het überhaupt niet op voorraad kan zijn is een ander ding.

Prima verder. Gewoon gezellig lekker daar je boodschappen blijven doen. Een duimpje zie ik tegemoet ;)

Weet wel dat Tim niet zo in elkaar zit om op deze manier cashflow te genereren.
Nee, dat lijkt me ook niet. Ik heb een paar keer zaken met MIDI Amsterdam gedaan en ik heb verder ook niets tegen ze. Maar dat de voorraadstatus op de site onbetrouwbaar is, is in elk geval niet nieuw.

Maandag even langsgaan en checken. Niet op voorraad: MIDI Pinokkio. Gebeurt wel vaker in 020. Wel op voorraad: dikke duimpluim natuurlijk, laat het weten!

Bedankt voor de “Intel” ik stuur dit door naar de afdeling Eurorack wars binnen de akashic records. Al heb ik een vermoeden dat dit onderaan de stapel komt maar fingers crossed.

SEMI modulair

Fingear The Dirt Magnet (oud filmpje) Nu vergkrijgaar kleine 1500,-​

Screenshot 2026-05-22 at 11.49.24.png

Lijkt me geen Semi modular maar een fx unit ( heeft geen vco's, envelops, vca ).
Klinkt wel leuk en tof dat ze een tape delay hebben gebouwd.
Lijkt wel definitie te missen.

Lijkt me geen Semi modular maar een fx unit ( heeft geen vco's, envelops, vca ).
Klinkt wel leuk en tof dat ze een tape delay hebben gebouwd.
Lijkt wel definitie te missen.
Dit zit er in

Scherm­afbeelding 2026-05-22 om 13.16.32.png

Scherm­afbeelding 2026-05-22 om 13.15.27.png

Back