SuperBooth 2026 Modular aankondigingen

Leuke module wel, in principe kun je met een sampler (dcc) al iets randoms wat je aanspreekt bewaren en loopen, gebeurt al heel lang. Maar ziet eruit als goed uitgevoerd met handson funkties.

Lijkt me 8 Turing machines in een module

Ik ben niet zo van het "random", maar dit lijkt me (ondanks het hoge Youtuber-blije-geit-gehalte) toch evengoed wel een interessante module.

Toffe module, precies waar ik naar op zoek was. Compacte module met live performance in het achterhoofd, zelf attenuators. Had van mij iets minder compact gemogen, maar ga m zeker aanschaffen.

Toffe module, precies waar ik naar op zoek was. Compacte module met live performance in het achterhoofd, zelf attenuators. Had van mij iets minder compact gemogen, maar ga m zeker aanschaffen.

Zie hem zo snel alleen bij schneiders..

Is dat zo? Ik heb er nog nooit wat gekocht, maar het leek me toch wel een sympathieke winkel van wat ik heb gezien op wat video's op de socials de afgelopen tijd en ik daarom ook wel van plan was om een keer wat bij ze te bestellen in plaats van bij onze oosterburen...

Ik begin meer en meer de neiging te krijgen om maar weer ouderwets te gaan winkelen. Prima als het niet op voorraad is, maar geef maar een belletje als het in voorraad is en dan kom ik het wel ophalen.

De releasedatum is 15 juni hoode ik in die video van Sonic State, dus dat "op voorraad" lijkt me weer een gevalletje van je cashflow even opleuken. Ik heb echt een bloedhekel aan winkels die dat doen.
Of gewoon een foutje, ik heb een bloedhekel aan direct dit soort conclusies trekken ;)

Back