Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ‘m alvast ge-pre-ordered.
Ik ben niet zo van het "random", maar dit lijkt me (ondanks het hoge Youtuber-blije-geit-gehalte) toch evengoed wel een interessante module.
Toffe module, precies waar ik naar op zoek was. Compacte module met live performance in het achterhoofd, zelf attenuators. Had van mij iets minder compact gemogen, maar ga m zeker aanschaffen.
Zie hem zo snel alleen bij schneiders..
![]()
Befaco - Random8 - SchneidersLaden
Befacos RANDOM8 — 8-Kanal-Zufallsspannungsgenerator mit Per-Channel-Looping, Evolving Memory, Quantizer mit 16 Skalen, Probability, Slew & Offset.schneidersladen.de
Geen ideeop voorraad lijkt me sterk
De releasedatum is 15 juni hoode ik in die video van Sonic State, dus dat "op voorraad" lijkt me weer een gevalletje van je cashflow even opleuken. Ik heb echt een bloedhekel aan winkels die dat doen.Geen idee
Of gewoon een foutje, ik heb een bloedhekel aan direct dit soort conclusies trekkenDe releasedatum is 15 juni hoode ik in die video van Sonic State, dus dat "op voorraad" lijkt me weer een gevalletje van je cashflow even opleuken. Ik heb echt een bloedhekel aan winkels die dat doen.