Welke mixer gebruikt Sam Barker?

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
In een video op YouTube van Adam Audio kwam de mixer van Sam Barker in beeld.
Trainspotter als ik ben, probeer ik te achterhalen welk merk en type het is, maar het wil maar niet lukken het exacte model te vinden.
Dit is de video:

Op onderstaande foto komt een stukje in beeld, op basis van de vormgeving heb ik heel sterke vermoedens dat het een Crest Audio mixer is.
Ik dacht de XR20, maar de draaiknoppen boven de masterfaders ontbreken.
En de stereokanalen hebben geen groene faders (maar ik heb sowieso het idee dat de caps verwisseld zijn).

Dus... wie weet welke mixer het precies is?

1778153743388.png

Effe snel die binnenmuts opgezocht. Gokte dat het een techno artiest was maar vond aangename organische ambient/breaks.
Ik heb zelf ook zo een plate reverb met solenoids aan de muur in de planning :)

APB -Dynasonics ProRack H1020 Mixing Desk
Nice!
Herkende je 'm of ben je een betere zoeker dan ik?

Maar kolere... die dingen zijn ook niet te geef, zeg!

Google lens gebruikt.
Dat werkte alleen met een shot uit die video.
Ik bedoel uhhh ik ben een expert en ken alle mixers 😂

De grotere APB mixers ben ik ook vaker in video's tegen gekomen

Google lens gebruikt.
Dat werkte alleen met een shot uit die video.
Ik bedoel uhhh ik ben een expert en ken alle mixers 😂
Tja, kon zijn dat je het toevallig wist.

Heb ook een binnenmuts, doe ik alleen op als ik koude voeten heb (LOL)

Na zoveel Berlijnse studio's gezien te hebben was het niet zo moeilijk meer. IK weet niet of deze man daar ook woont, maar daar lijkt zon'n beetje iedereen dit merk te gebruiken. Mischien konden ze een goede groepsdeal krijgen :)

Na zoveel Berlijnse studio's gezien te hebben was het niet zo moeilijk meer. IK weet niet of deze man daar ook woont, maar daar lijkt zon'n beetje iedereen dit merk te gebruiken. Mischien konden ze een goede groepsdeal krijgen :)
Tuurlijk is dit in Berlijn. 😁 Op de een of andere manier zie je dat ook gewoon aan die kamers en studio's.

'Trainspotting' is de generieke term, maar het gaat hier natuurlijk over gear :)
Als 'trainspotter', zie ik het niet als generieke term.
Aangezien we ook vliegtuigspotters, carspotters, truckspotters etc. hebben :)
In het grote plaatje natuurlijk totaal irrelevant, soms wil ik gewoon even een flauwe opmerking tussendoor plaatsen.

En idd ook gearspotter (waar ik mijzelf ook toe beschouw)
Niets leukers dan uitpluizen wat artiest X allemaal gebruikt. (en dan opzoeken hoe duur dat ding is en reviews bekijken, om vervolgens te beseffen dat ik maar een middelmatige muzikant ben in tegenstelling tot de artiest waar ik een filmpje van zag en dat het kopen van .... daar niks aan gaat veranderen)

Als 'trainspotter', zie ik het niet als generieke term.
Aangezien we ook vliegtuigspotters, carspotters, truckspotters etc. hebben :)
In het grote plaatje natuurlijk totaal irrelevant, soms wil ik gewoon even een flauwe opmerking tussendoor plaatsen.

En idd ook gearspotter (waar ik mijzelf ook toe beschouw)
Niets leukers dan uitpluizen wat artiest X allemaal gebruikt. (en dan opzoeken hoe duur dat ding is en reviews bekijken, om vervolgens te beseffen dat ik maar een middelmatige muzikant ben in tegenstelling tot de artiest waar ik een filmpje van zag en dat het kopen van .... daar niks aan gaat veranderen)
We zijn allemaal hetzelfde :dubbel:

Back