Klinkske met 80's zweetbandjes op de hometrainer. Lekker jagend tempo, goed dat hij af en toe transponeert.
Als je hem 5 minuten lang maakt zou ik er ergens in de tweede helft nog wat nieuwe elementen in brengen om het freshhhh te houden. Dikke dub siren of lead geluidje ofzo.
dit was n jam van 6 minuten waar ik zomaar wat mutes deed in de daw erna op de multitrack. Tot mijn verbazing was t iets dat potentieel had. Uiteraard is t maar n begin. En de mutes zijn niet op de typische grid maar 'ongeveer' met de muis als kladje.
Muishand weet je wel. Misschien gebruik ik opnieuw de tr 808 trigs als sequencer zonder de tempo knop aan te raken, naar andere bakken voor extra variatie. zoals ze in de prille 80's deden, wed ik.
er is niks getuned en die drone bak die mee draait op de clap geef ik af en toe lukraak andere voices. de noice speel ik live, idem de transpose, totally no idea wot i'm doing
de mogelijkheden zijn beperkt want de master out zit mee in de zaak
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.