Nieuw op dit forum: Frank

GIFrank

Nieuwkomer
Hallo, ik ben Frank, geboren in de 60's en ben net als Magnetic (net gelezen) begonnen met Cubase, maar dan op een Atari 1040. Ook een C64 gehad en een Amiga 500. Ik had toen een Yamaha DX27 en een TR-505 drum computer. Later een Roland MT-32 sound module. Die MT-32 heb ik nog steeds trouwens. Tegenwoordig heb ik een Roland Fantom-06 en werk ik met Ableton Live 12 Suite met wat plugins (Vital, Surge-XT, UJam enz.).

Ik hou van heel veel muziekstijlen, maar maak tot nu toe vooral Trance, EDM en POP muziek in Ableton. Ik heb een vriendin en vrienden en kennissen, maar kan daar niet echt serieus mijn muziekcreaties mee bespreken ("hmmm, wel leuk", "tja, beetje saai" :dubbel:). Het lijkt me dus leuk om af en toe iets door de mede-leden te laten beoordelen en goede feedback te krijgen. Want muziek maken blijft toch af en toe een moeilijke bevalling en een tip in de goede richting is soms goud waard.

Het is ook fijn om een 'levend' forum te vinden over muziek, dus ben blij dat ik dit gevonden heb!

Welkom Frank, ik ben ook van de jarenzesig en kan je res helemaal volgen, inclusief het commentaar van vrienden!

Welkom!

Back