krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Bedoel je nieuwe muziek of nieuwe bands?Ik ben ook wel benieuwd waarom zo veel mensen hun nieuwsgierigheid naar nieuwe muziek verliezen.
Nieuwe bands die ik goede muziek maken luister ik graag maar nieuwe muziek heb ik niet echt ontdekt de laatste 20 jaar zo ongeveer en ik moet zeggen dat bands als Nirvana die in de nineties opkwamen ik muzikaal niet zoveel aan vindt alhoewel ik moet zeggen dat ik sommige nummers van de Foo Fighters wel weer leuk vindt al heb ik er geen muziek van, grunge is niet echt muziek waar ik wat mee heb.
Lovebites als metalband bestaat vanaf 2016 en vind ik geweldig terwijl ik niet echt een metal liefhebber ben maar hun muziek is melodisch en technisch ook erg goed dus dat kan ik wel waarderen.
En een bandje als Dirty Loops vind ik echt een superband, mooie mix van pop, funk, jazz en fusion, ik heb ze meerdere keren gepost in het "waar luister je nu naar" topic omdat hier veel liefhebbers zitten dus hoop ik dat anderen er ook wat aan hebben maar ik heb bijna nooit reakties gezien.
Maar wat is volgens jou nieuwe muziek van pak 'm beet de laatste 10 a 15 jaar, iets wat we nog niet gehoord hebben?
Laatst gewijzigd: