Tubbutec TR-6oh6 mod

efexor

The Analog Collective
Voor de liefhebbers van de Roland TR-606 is er nu een nieuwe mod beschikbaar.

Fijn voor de liefhebber met een paardengeheugen of de manual steeds naast je… ik kan t niet eens onthouden op de 1oh1

Heb enkel Tubbutec op m'n Juno 60.

En dat paardengeheugen komt inderdaad wel goed van pas.

Zou ook bezig zijn met een upgrade voor de 808.
Benieuwd wat het zal worden.

En de tt606 kan deels dat , seperate outs allemaal en koopt niemand voor 200 euro 😅

Snap ook niet echt het nut van die extra controller, en zal ook wel weer zo'n 250 euro kosten, dan nog eens de 6oh6 kit om in te bouwen aan zo'n 250 tot 300 euro.
Dure upgrade lijkt mij. Maar ja, elk z'n meug natuurlijk.

als je t niet zelf kan plaatsen hik je meer dan 500 euro op voor die mod met doosje. Tel de waarde erbij van een TR606
Voor dik 1000 euro (1200 eerder) verder zijn er andere speeltjes denk ik.
Ik heb wel wat tubbu spul, ben niet zo'n fan, en mijn tech ook niet. Ik moet m veel te vaak mailen met vragen ivm issues. Als ik dan feedback deel update ie de foute - onvolledige website manual niet. Duh
Is het vet, als je t filmpje ziet, uiteraard. Maar ik ben niet zo'n fan van doosje b naast a doosje om a doosje te manipuleren.
Als er eentje 2e hands perfect voor veel minder passeert probeer ik t wel n keer.

Snap ook niet echt het nut van die extra controller, en zal ook wel weer zo'n 250 euro kosten, dan nog eens de 6oh6 kit om in te bouwen aan zo'n 250 tot 300 euro.
Dure upgrade lijkt mij. Maar ja, elk z'n meug
Ja 255 en vgm krijg je wat korting als je m met de mod koopt
Hij ziet er ook niet heel degelijk uit ofzo

Enige tubbutec die ik heb is in een Juno 60.
Voor de rest geen zo'n fan van die upgrades.

Back