Speedy J breaks down his live set-up in the STOOR studio

Ik hoop niet dat het "you know"-gehalte net zo hoog in deze video is als in de eerste, maar ik ga deze zeker bekijken ook.
Speedy J is voor mij toch wel één van de beste, zo niet de beste, techno producers van Nederland en ik ken zo ongeveer alles wat hij heeft uitgebracht.

De Stoor "Stay Home Soundsystem" en "Knob Twiddlers Hangout" sessies tijdens de Corna periode waren voor mij echt legendarisch en een heerlijke afleiding destijds.

Topbloke , deftige techno en deftig engels zonder Hollands haar erop ;)

Ik mag hem ook wel, heeft ook een hoop toffe dingen gedaan. Zou het alleen leuk vinden als hij weer wat meer experimentele dingen zou doen zoals Public Energy #1 en Umfelt. Of misschien doet ie dat wel en heb ik het gemist.

1x bij een Stoor in Paradiso geweest, een beleving, kom even niet zo snel op een ander cliche.

Vind hem vooral legendarisch vanwege zn vroege werk, Ginger en Public Energy. Daarna werd het wmb meer inwisselbaar, maar kan e rnog steeds goed naar luisteren

Leuke videos.
Vond het helemaal tof dat hij ook 2 lynx Aurora's heeft.
Ken Speedy J voornamelijk uit de early house tijd. Toen ik een jaar of 8 was plakte ik house tracks op cassette aan elkaar waarna we na het kerk koor daarop gingen housen.

Vraag me af hoe oud hij is?
Want toen pullover uit kwam was ik 10...

Mooie walktrhough met leuke tips en tricks voor live-setups. Woont ie nog steeds in die kubus huizen daar in Rotterdam?

Ik mag hem ook wel, heeft ook een hoop toffe dingen gedaan. Zou het alleen leuk vinden als hij weer wat meer experimentele dingen zou doen zoals Public Energy #1 en Umfelt. Of misschien doet ie dat wel en heb ik het gemist.
Check z’n nieuwe album. Hij maakt bijna alleen maar experimentele dingen tegenwoordig

Ja, paar dingen geluisterd die inderdaad veelbelovend klinken. Anders dan de beelden die ik soms voorbij zie komen van zijn livesets.

Ja, paar dingen geluisterd die inderdaad veelbelovend klinken. Anders dan de beelden die ik soms voorbij zie komen van zijn livesets.
Tussen zijn stoor releases zit ook veel toffe niet 4/4 shit

Voor een echte Rotterdammer vind ik dat hij hier toch wat te veel aan het lullen ipv aan het poetsen is

Back