Speedy J breaks down his live set-up in the STOOR studio

serieus wat Hollands haar … ik was hier juist effe tijdens de lunch naar aan het kijken en mijn Amerikaanse collega’s vonden het super geestig.
Nou , zijn engels is behoorlijk goed , zowel qua intonatie , klemtonen en dixie ..waar menig nederlander Engels praat met een mond vol katoen .
Either way dat is mijn impressie , amerikaans collega's als referentie gebruiken ..kom zeg :) , t'zijn toch toevallig geen Texanen ??

Nou , zijn engels is behoorlijk goed , zowel qua intonatie , klemtonen en dixie ..waar menig nederlander Engels praat met een mond vol katoen .
Either way dat is mijn impressie , amerikaans collega's als referentie gebruiken ..kom zeg :) , t'zijn toch toevallig geen Texanen ??
Nee, erger, ik zit hier in Georgia. (En heu 65% van de Amerikanen hier op het werk spreken ook een aardig mondje Spaans, je moet ze niet onderschatten. Maar als ze weten dat de andere Engels spreekt gaan ze zeker geen moeite doen)

Ik zou niet direct zeggen dat zijn uitspraak correct is. Maar soit, doet er niet echt toe.

Hee, die ATB-mixer in de intro (en in de achtergrond) heeft-ie hier nog eens opgehaald! Heel aardige kerel, inderdaad, en heel veel verstand van wat-ie doet!

Bedankt voor het filmpje, dat ga ik zeker nog kijken!

Dat Amerikaans "Spaans", daar zouden ze je in Spanje ook aardig mee uitgelachen kunnen worden, vermoed ik. Het is meestal Español. Of is het officiëel Castiliaans?
En tsja, Georgia. Lijkt me ook een redelijk "vermakelijk" dialect voor Amerikanen die daar niet vandaan komen...?

Dat Amerikaans "Spaans", daar zouden ze je in Spanje ook aardig mee uitgelachen kunnen worden, vermoed ik. Het is meestal Español. Of is het officiëel Castiliaans?
En tsja, Georgia. Lijkt me ook een redelijk "vermakelijk" dialect voor Amerikanen die daar niet vandaan komen...?
Spanjaarden worden in de rest van de wereld ook uitgelachen om hun Spaans… dus tja…

Back on topic…

De knob twiddlers podcast is ook een grote bron van kennis echt een aanrader!

Back