jando - nachtgrens [dub techno met vleugje melodie]

Ik vind het altijd knap als mensen een nummer zo rustig kunnen houden. Dat is ook een kunst. Mij lukt dat nooit. Andere bedrading van muzikaal brein waarschijnlijk. :)
Ik vind dit chill klinken iig. Kun je gewoon lekker opzetten en schept meteen een lekker sfeertje.

Dank voor het luisteren en het positieve commentaar!

Ja wat maken voor de sfeer is wel een beetje een richting die ik zoek, maar het kriebelt dan ook altijd wel weer om dansbare dingen te maken.

Vind het een leuke track. Ik luister zelf ook veel dub techno en voor diepe tracks wordt de percussie idd vaak gefilterd. Alleen voelen de akkoorden dan weer niet echt diep doordat het filter soms wat ver open gaat en de akkoorden echt een stuk boven de mix uit pieken. Ik heb het gevoel dat die balans iets beter kan. Dus of iets pittigere drums, of de akkoorden veel dieper lijkt me de track nog meer in balans te laten komen. Genoten van de vakantie inmiddels? :)

Vind het een leuke track. Ik luister zelf ook veel dub techno en voor diepe tracks wordt de percussie idd vaak gefilterd. Alleen voelen de akkoorden dan weer niet echt diep doordat het filter soms wat ver open gaat en de akkoorden echt een stuk boven de mix uit pieken. Ik heb het gevoel dat die balans iets beter kan. Dus of iets pittigere drums, of de akkoorden veel dieper lijkt me de track nog meer in balans te laten komen. Genoten van de vakantie inmiddels? :)
Ja dat is wel een goed punt, er zit nogal wat automation uit de losse pols op de filter het loopt niet altijd even lekker, wellicht brengt het wat meer rust als die minder ver open gaat, ik zal er nog eens voor gaan zitten.

Vakantie was goed maar voelt alweer lang geleden 😁

Back