flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Ja de FS heeft ook midi in wat wel handig is en voor de OG heb je dan wel een midi cv converter nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze video al lang geleden gemaakt met mijn IC35 MS20. Ik heb ook een OTA MS20 en die heeft aanzienlijk meer moeite om in deze smerigheid te komen.
Lukt wel, maar kost veel meer moeite.

Ik zie in de comments op YT dat je juist de MK2 gebruikt hebt?gemaakt met mijn IC35 MS20
FS is altijd pakweg 1000 exemplaren (heb ik de indruk)- als dat zo is hebben ze telkens er teveel want elke FS behalve de laatste was telkens met moeite buiten te werken. Ik heb nog een foto van een flitsprijs van een witte FS ergens op dit forum. En de Ody FS kregen ze ook niet buiten, die kocht je vorig jaar zeker voor pakweg 700ish in Duitsland (dat was een kit)Wel raar dat ze zo snel weer met de FS gestopt zijn.
Whaha wow, dankjewel voor deze correctie. Dit is wel een persoonlijke mandela effectje.

Deze video al lang geleden gemaakt met mijn IC35 MS20. Ik heb ook een OTA MS20 en die heeft aanzienlijk meer moeite om in deze smerigheid te komen.
Lukt wel, maar kost veel meer moeite.
wat een prijs. Met wat zoeken voor 1000 a 1200 wed ik. En mss minder.Er staat een Korg MS-20FS op Reverb:
Als je een beetje doorrijdt red je het met 1 overnachting. Leuk avontuur!
haha dank je wel.belachelijk: dit is 300% mijn ding en ik was nog geen abo Ʃn YT had me dat nog nooit getoond en ik ben er elke dag.
Waarom niet starten met een K2, die makkelijk voor een goede prijs te scoren is?Dank voor jullie antwoorden. Dit is heel erg helpend in mijn zoektocht. Ik kan sowiezo al een aantal opties wegfilteren. ik ga eens rustig alles bekijken en beluisteren.
Wat voor mij overblijft zijn:
MS-20 Origineel
MS-20 FS
K2-MKII

Bedoel je dit schroefje?Vind zelf de MK2 fijner klinken. Meest zeldzame is een MK1 met schroefje ;-) Ze bestaan !!