Heeft iemand de ms-20 mini eens uit elkaar gehaald? ik heb op mijn ms-20 filter cloon de smd caps veranderd in polyester film caps en dat vond ik echt de moeite, ik vind verder de demo's op de OG ook wel vrij creamy tot harsh kunnen, maar mijn cloon was echt te harsh. Ik heb nooit een OG bespeeld trouwens, heb ook nooit iemand in mn omgeving gehad met zo'n ding en zelf ook altijd links laten liggen.
ik heb de mini naast de oude grote en de grote reissue uren vergeleken en ze klonken allemaal PRIMA
if it ain't broke don't fix. Ik vind dat @Nap een Minikorg 700(F)S(m) moet proberen, benieuwd hoe lang dat zal duren voor hij dat zelf begrijpt
Daar heb ik weleens mee zitten klooien bij Volt, wel grappig ding. Inderdaad wat aparte architectuur maar op zich kreeg ik er wel snel aardige sounds uit. Maar ik denk niet dat het veel toevoegt hier. Ik zou die Frap Tools Magnolia misschien nog wel willen, maar dat kan pas als er een ander keyboard uit gaat. Dat zou de Moog One zijn dan. PM bij interesse!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.