peterdh
Collabs
Oldskool Chicago House track.
Mochten iemand hem willen remixen, audioloops en midiscreenshots zijn aanwezig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bedankt Chris! Check je PB voor de downloadlink van de audioloops en midiscreenshots.Leuk!
Remixen lijkt mij wel leuk, weer eens wat anders.
Behaalde resultaten uit het verleden bieden overigens geen garantie voor de toekomst, maar ga de uitdaging graag aan
Chris
Bedankt. Staan 2 limiters op de mixbus.Mooi nummer. klink goed hoor.
(hij clipt wel maar staat niet in de weg) misschien limiter op de eindbus.
Ik krik het volume op met ToneBoosters Barricade en heb voor de zekerheid de Cubase Brickwall limiter als laatste op de mixbus staan (beide limiters staan op de mixbus; misschien wat te voorzichtig?)Drum en bass zeker![]()
Bedankt! check je PB.Yep Peter, ik ben wel in voor een remix...laat komen.
Nice track btw![]()

Ik ook in mijn drive-in discotheek, maar de mensen moesten het nog niet....Ben zelf begonnen met dit soort muziek te draaien in 1986
Wij ook. We hadden altijd een volle dansvloer met 12-inches die je vindt op de "Dance Classics"-CD's. Heb trouwens jaren geleden alle Dance Classics CD's, 1e versies!, aangeschaft.we draaiden daar veelal Ferry Maat Soul show materiaal dus dit paste wel
Mooi hoor!Vandaag een begin gemaakt met een remix van mascarade....

En ook italo disco erdoorheen?Het is altijd lastig om te pionieren… weet nog de eerste keer dat ik “acid tracks” (Phuture) op zette *1987
Wij hadden een eigen plek, dus de mensen wisten op den duur wel waar ze voor kwamen… niet voor Ram Jam Black Betty of Europe meuk wat erg populair was in die periode… we draaiden daar veelal Ferry Maat Soul show materiaal dus dit paste wel (soort van) … een drive in is natuurlijk een ander verhaal…. ook ander soort publiek