Oldskool House - mascarade

En ook italo disco erdoorheen?

Kikrokos - Life's a party.

Ik was er niet zo vroeg bij, maar als kind gingen we in de zomervakantie naar spanje toe met de auto in 1 rit en toen stonden altijd Club iT cd's op en zo is mijn liefde o.a. aangewakkerd. Overigens vind ik alleen de eerste 2 cds nice.
Zelfs een fleugje Italo… 🤫🤫🤫

Wel aardig, maar hij doet een beetje 'basic' en wat kaaltjes aan. Mag wel wat meer bas in, en een schepje 'soul', hij voelt wat rechthoekig, rechtoe rechtaan. Maar leuk materiaal voor remixers.
Dit scheelt mij weer typen. Wilde precies zoiets zeggen.

De kick voelt overigens een beetje 'boxy'. En de piano zou ook wat luchtiger mogen van mij :D Of nou ja, nu ik mijn speakers wat zachter zet, klinkt het al beter.
Vind het wel een leuke oldschool vibe hebben. :)

Hij beukt goed en op m'n laptopspeakertjes klinkt het in ieder geval als een professionele produktie. Dat basje vanaf 0.57 ligt er lekker in en ben ik wel fan van. Wel als algemene vibe iets te kaal en plat denk ik (ik sluit me hierbij aan bij wat @jando al perfect onder woorden brengt). Dat staccato lead geluid waar het mee start zou bijvoorbeeld af en toe (niet de hele tijd) mogen verzuipen in galm o.i.d. zodat er wat variatie en diepte in het klankbeeld komt. Of wellicht wat spelen met reverb op andere geluiden, als tegenhanger tegenover alle droge geluiden.

Goed om te zien dat je weer lekker productief bezig bent. En klinkt ook weer goed.

Lukt mij momenteel niet zo best :D
Te druk... Werk... Gedoe... En andere hobbies ook... En gaat ook nog eens mn beeldscherm van muziek pc stuk...
Maar goed... dat komt ook allemaal wel weer :D.

Goed om te zien dat je weer lekker productief bezig bent. En klinkt ook weer goed.

Lukt mij momenteel niet zo best :D
Te druk... Werk... Gedoe... En andere hobbies ook... En gaat ook nog eens mn beeldscherm van muziek pc stuk...
Maar goed... dat komt ook allemaal wel weer :D.
Bedankt René!:)

Back