Zo'n Organelle is dan wel een leuke, veilige optie. Powerbank meenemen en je kunt ermee spelen waar je maar wil, dat ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hi Proghead, ik heb hem idd destijds gebouwd het is de uitgebreide versie zonder osciloscoop, Paar keer gebruikt maar ligt eigenlijk still sinds dien. ZGAN idd. Ik hoop deze week weer even een inventarisatie te doen met opruimen. Ik wil wel minderen maar ben er nog niet helemaal uit.Wat is de staat van je Labor? Is die al gebouwd? En heb je hem al gebruikt?
Wil de labor niet perse ophemelen maar tis wel een tabletop ding waar je gewoon ook processors op kunt prikken. En de breadboard is vervangbaar.Wil je echt iets met een breadboard?![]()
Eerst tegen heug en meug C en C++ leren, en dan ook nog eens gaan friemelen met een breadboard om hardware synths op basis van C++ te prototypen. Gruwel! Maar goed - het plezier als het lukt is dan (hopelijk) ook des te groter.Nee dat level heb ik nooit gehaald.. maar kijk wel af en toe mee wat er op de markt komt.@MstrFX Heb je wellicht ook nog programmeerbare modules of boardjes liggen waar je vanaf wil?