Plugins en C++

Zo'n Organelle is dan wel een leuke, veilige optie. Powerbank meenemen en je kunt ermee spelen waar je maar wil, dat ook.

Ja - de Organelle is plug-and-play, dat is ook wat waard. En als ik de Bela Pepper zou kopen dan zou ik daarbij ook nog een extra rack moeten aanschaffen om dat beestje in te zetten. Want mijn huidige modular ga ik niet meer aanpassen, dan is het einde zoek.

Wat video's bekeken, maar het programmeren van een Korg synth spreekt mij minder aan. Dat leidt te veel op dwaalsporen.

Mogelijk is dit iets: Seed3

Ja die seeds komen al jaren voorbij, ik had het er destijds nog met je over dat er in de Joystick van tesseract (stonk) ook een seed Electrosmith zit. Wel een 1.1 rev 5

dit kan een optie zijn, die uiterkochte daisy lijkt me ook wel leuk. Tweedehands misschien? Zo'n pod heb ik ook weleens tweedehands kunnen scoren.

Screenshot 2026-09-12 at 13.30.58.png

Ja - zoiets wordt het dan. Met dan wat programmeerbare modules erin. Of losse Seed3's, want die zijn nog wel verkrijgbaar en nog goedkoop ook. Ik ben er nog niet uit...

Wat is de staat van je Labor? Is die al gebouwd? En heb je hem al gebruikt?
Hi Proghead, ik heb hem idd destijds gebouwd het is de uitgebreide versie zonder osciloscoop, Paar keer gebruikt maar ligt eigenlijk still sinds dien. ZGAN idd. Ik hoop deze week weer even een inventarisatie te doen met opruimen. Ik wil wel minderen maar ben er nog niet helemaal uit.

Laatst gewijzigd:
@Disharmonic Zelfkwelling he! ;) Eerst tegen heug en meug C en C++ leren, en dan ook nog eens gaan friemelen met een breadboard om hardware synths op basis van C++ te prototypen. Gruwel! Maar goed - het plezier als het lukt is dan (hopelijk) ook des te groter.

@MstrFX Heb je wellicht ook nog programmeerbare modules of boardjes liggen waar je vanaf wil?

Back