Compact euro rack

1 van 12 is natuurlijk ook een optie, maar dan moet ik 1 geplande synth laten vallen. Wordt nog een lastige keuze denk ik. Heb voorals nog alleen de Neutron dus misschien de proton erbij achterwege laten.

Het is meer dat het ook niet te hoog moet worden omdat ik er nog wel bij moet kunnen

Met die rackprofielen van Synthiaks en iets als de zijkantjes van de 2600 kom je all een heel end. Eventueel een wat dieper plankje aan de onderkant. Dat moet toch wel lukken. Zelfs ik heb het zo gedaan voor FX en synth racks, met m'n twee atrose linkerhanden.

Het plankje vervangen is wellicht ook een optie inderdaad, maar wil het ook niet te ver boven mijn mengtafel laten hangen. Die muur is keihard beton dus was een hele klus om daar in te boren. Maar dieper plankje op de bestaande steunen moet vast lukken.

1 van 12 is natuurlijk ook een optie, maar dan moet ik 1 geplande synth laten vallen.
Waarom lees je niet wat ik post?
Ik raad je twee van 6 U aan en 1 kleine van 3 U er bovenop, dan heb je wel de diepte van 30 cm en ben je toch klaar?

Die rack profielen moeten toch ergens aan vast en een basis hebben tegen het omvallen?
Koop 1of 2 K&M Heli 2 erbij en je kan het frame met een mooie hoek plaatsen. Jaren gedaan met een frame van 5 wasps en een frame met een perfourmer 2 en NF-1. Echt super handig en je hebt geen kast nodig die het weer moeilijk maakt om bij de inputs en outputs te komen. Die K&M Heli 2 voor akoestische gitaar is net 30 cm dus past perfect op je plank. Kan het frame natuurlijk ook schuin neerzetten en er 2 rubberen voetjes voor lijmen. Goedkoper en makkelijker kan bijna niet :)

Goede tips allemaal. Hartelijk dank.

Back