Teisco / Kawai 100F

Beide zijn geserviced maar zegt natuurlijk niet heel veel. Turnlab verkoopt ook geserviced :dubbel:
Ben het verder met je eens hoor, voor 1k moet het wel echt mint zijn zonder schot- of schaafwonden.
Juist en zo mint zijn die op reverb niet. Als je er daar een koopt weet je vooral 'ik ga er vermoedelijk nog geld bij op toe leggen'

Haha reverb dealersprijs zonder enige garantie. Die zal vast snel weg zijn. Not

Ik denk toch dat het nog een acceptabele prijs is. Alhoewel de markt momenteel behoorlijk stil ligt.
Maar betere koopjes kun je natuurlijk altijd vinden. Haast en de beste prijs gaan nooit samen (categorie open deurtje .. ;-)

P.s. bieden staat ingesteld vanaf 750. Daarmee is nog niet gezegd dat hij daarvoor weg mag, maar er lijkt i.i.g. onderhandelingsruimte te zijn.
Niet geschoten enzo...

voor die prijs vind ik er 3 andere momenteel. Met garantie bij 2 - heeft niet zo n haast. Maar toch allen dank voor t mee denken :okdan:
Als ik 1000 moet betalen moet ie mint en perfect zijn. Met garantie, kom op :) Die op Reverb gaan/ gingen al maanden nergens heen voor dat geld, zegt genoeg.
Synthfuencers hebben t ook momenteel er niet over - dat scheelt. Mijn tech heeft een hele tijd op een zitten zweten, dat motiveert niet om een slechte te kopen tegen 'te hoge' prijs.

Gingen, denk ik zo te zien ;-)
Vergeet die leuke Reverb inflated shipping prijzen ook niet, hè.

staat er een online voor 500 maar wat red flags

500 voor een (goed werkende) 100f, daar gaat niemand hem voor verkopen. Tenzij stervend van de honger.

Gehacked account dus. Zoeken voort

Benieuwd of de hackers de vraag draad hier focussen… en die zogezegd gaan aanbieden… leek er effe op.

Back