Synton 903

heahealele

Nieuwkomer
Ik ben opzoek naar meer informatie over de CV input op deze zeldzame phaser van Synton. Er zitten naast de cv input (over din dus) ook nog twee andere inputs over din op het toestel, iemand idee wat deze zouden doen?
Unit in pic is de unit waar het over gaat.
IMG_2171.JPG

Foto uit de oude doos..
Als je het mij vraagt zou ik verwachten dat Din E en Din F gewoon dezelfde audio in en audio out zijn als daarnaast in Jack. Heb je er al in gekeken? :)
💥

Synton-903-zconnect.jpg

Het is altijd leuk als forumleden elkaar vragen stellen alsof de ander de ts is. De ts heeft zich al weken niet laten zien.
De reden dat ik 3 weken geleden de ts vroeg of het om zijn unit ging is omdat hij in dat geval wss ook in staat is om foto's van de binnenkant te maken, en in een ideaal geval een beetje "in de buurt te blijven" voor eventuele vragen in geval van onduidelijkheden, waardoor het vrij gemakkelijk kan zijn om de vraag gericht te beantwoorden. Juist met slecht gedocumenteerde en zeldzame apparatuur ontkom je hier amper aan.

De din aansluitingen zijn om de phaser makkelijk "via de achterkant" vast aan te sluiten op de synton 900 mixer. Eleganter voor in de studio.

Back