Dub house digital zooi

lloydwebster

hans werrekmeester
dub is lekker met n echte mengtafel etc. maar ook in ableton wil t wel lukken. voor t eerst eens geprobeerd met die redux/saturator en glue compressor te werken op de drumgroup.
naja dan kryg je dit :p

lekker melancholisch, maar de drums cklappen nog wel :)
gebruiken mensen hier vaker de redux van ableton?

dub is lekker met n echte mengtafel etc. maar ook in ableton wil t wel lukken. voor t eerst eens geprobeerd met die redux/saturator en glue compressor te werken op de drumgroup.
naja dan kryg je dit :p

lekker melancholisch, maar de drums cklappen nog wel :)
gebruiken mensen hier vaker de redux van ableton?

Itz goes back 2.0 - Lekker voor in de club aan het begin van de avond.
Midnight wires - Idem

Je maakt trouwens House muziek die ik over het algemeen lekker vind klinken

Lekkere groove zoals altijd. De bas valt wel bijna weg door mijn monitor speakers. Ik heb geen subwoofer hier dat is het misschien. Maar misschien kun je nog wat layeren voor luisteraar zonder sub. Het viel me ook op bij de track die ging over masteren.

De dub chords hier ook wat zacht tegenover de drums.

Mijn twee cent. Maar goede track.

Lekkere groove zoals altijd. De bas valt wel bijna weg door mijn monitor speakers. Ik heb geen subwoofer hier dat is het misschien. Maar misschien kun je nog wat layeren voor luisteraar zonder sub. Het viel me ook op bij de track die ging over masteren.

Oke thnx voor het laten weten. :)

Normaal check ik mijn tracks altijd op n iphone speaker, maar dat heb ik bij deze idd niet gedaan. vind het ook belangrijk dat op een gewone speaker de bas is te horen(desondanks dat het, vooral die jungle masterde track, club muziek is)

Kheb bij de basslijn airwindows subsonly erover geknald, maar erna neits eer gelayerd haha.

On it. de volgende die ik post zal t wel hebben

thnx

Ja ik worstel hier ook wel mee, zo'n sub bass klinkt en voelt eigenlijk mooi zoals hij is, en met het layeren of distortion verandert het karakter toch ook weer, helemaal als het ook nog op een telefoon hoorbaar zou moeten zijn. Nouja hier in de woonkamer op andere speakers hoor ik die sub al weer iets beter, maar valt wel wat weg en de drums knallen er uit.

als het goed is, moet het nu wel meer hoorbaar zijn, helaas niet mogelijk om de bas veel mid laag te geven in deze track. gezien de type music alsook het type baslijn. maar hij is nu wel hoorbaar op mijn iphone speaker.

heb beetje geproeberd het te masteren/mixen again =)
dank nogmaals voor de feedback

In het begin lopen de ritmen een beetje door elkaar en dat stoorde mij wel, maar na 1min was het weg ;-)
Leuke track, meer ik mis wat volume, body. Maar mss is dat eigen aan het genre.

In het begin lopen de ritmen een beetje door elkaar en dat stoorde mij wel, maar na 1min was het weg ;-)
Leuke track, meer ik mis wat volume, body. Maar mss is dat eigen aan het genre.
Welke ritmen bedoel je precies aan het begin? die melodie zit er namelijk zowat het hele nummer in. maar nu je het zegt het kan zijn dat die echo wat meer feedbackt miss.

En ja het is wel monotone muziek hehe, veel dub achtige muziek is nog veel lichter, qua drums iig dan. maar ik hou wel van wat meer bonkend housey haha

Back