Digitone 2 ambient: Passing Through

Vet man! Coole sounds...
Heb zelf ook sinds kort de Digitone 2 (mistte toch de digitone fm sound) en helemaal klaar om er meer in te duiken!

Maar niet zomaar mijn song titels pikken he ;)

:D

Mooi man! Fijne sound! Ik heb m ook, en inspireert me meteen om ook weer eens iets softs te maken. RAM er meestal smerige techno geluiden uit. Vandaag klaar met werken, dus vanavond slinger ik m effe lekker aan!

Heb je presets gebruikt, of alle geluiden zelf gemaakt?

Dikke duim!

Mooi man! Fijne sound! Ik heb m ook, en inspireert me meteen om ook weer eens iets softs te maken. RAM er meestal smerige techno geluiden uit. Vandaag klaar met werken, dus vanavond slinger ik m effe lekker aan!

Heb je presets gebruikt, of alle geluiden zelf gemaakt?

Dikke duim!
Eyy thanks! Ja daar leent hij zich ook goed voor he de industriële sounds. Dit heb ik meer gemaakt voor het slapen gaan om even te unwinden :) Alle sounds zijn eigen brouwsels. Ben benieuwd wat het resultaat is van de slinger :okdan:

Grote kans dat ik vanavond gewoon ouderwets te moe ben ;)

Mooi hoor. Heb geboeid geluisterd
Dankjewel weer Peter, goed te horen!
Klinkt heerlijk. Mooi ambient track 👍👍👍. Laat weer eens zien dat je geen batterij aan instrumenten nodig hebt om muziek te kunnen maken.
Fijn dat je ervan genoten hebt! Ja met 16 voices kom je best wel een heel eind... De oude digitone was net te beperkt voor mijn gevoel

Nog een vraagje trouwens: de automation (filter o.a.), neem je die op als parameters in de song mode (heb daar nog nul ervaring mee), of zijn dat LFO's?
Nee song mode is alleen om patterns achter elkaar te zetten met als bonus dat je in de song de mutes kan zetten (en tempo en lengte overrulen)
Zo kan je haast met 1 pattern een hele song maken. Verder geen parameters die je kan automaten anders dan wat je ook in patterns kan. Was wel even gedoe om de trage lfo’s goed te krijgen aangezien ze free running zijn

Back