DAT-recorder of MD - SPOED ! <<goeie prijs>>

Status
Please reply by conversation.

pjeut

Ouwe rot
Ik heb beide apparaten al 'ns eerder gevraagd; zonder succes. Dus daarom deze combinatie thread:
Ik zoek:
- Een DAT-recorder of MD-recorder; gewoon tweesporen voor mastertrack; wél met digitale uitgang(en);
- Een scsi CD Rom-speler die <<en nou komt het>> WERKT MET EEN AKAI S-2000 SAMPLER!!!

Met name dat laatste ding ben ik al zéér lang naar op zoek.

Dus, gaarne jullie reacties. P.S. dit weekend ben ik in het zuiden, dus ik kan evt. langs komen.

Groeten,
Pjeut.

SPOED ! <<goeie prijs>>

SPOED ! <<goeie prijs>>

Langs deze onsympathieke weg...

Sorry van dit misschien onrespectvolle gebruik van dit zo zuivere forum, maar ik wil jullie nogmaals wijzen op mijn andere thread Andere thread .

Door wat ontwikkelingen die ik nu pas weet, is er wat haast bij gekomen. Ik moet binnenkort vocals opnemen en ik kan daarvoor m'n pc niet gebruiken, dus een DAT-recorder of een MD.

En wat die CD Roms-speler betreft: weet echt niemand wat ik voor m'n S-2000 nodig heb, of heeft er eentje staan?

Re: SPOED ! <<goeie prijs>>

Re: SPOED ! <<goeie prijs>>

Origineel geplaatst door pjeut
mijn andere thread Andere thread .

Bericht door een moderator:

en dus samengevoegd

Volgens mij vind je op marktplaats of op 2ehands alle soorten dats en mid's..

Weet ik...

Weet ik...

...maar allemaal te ver weg of uit de richting. Ik ga morgen van de geachte afgevaardigde Putzi een DCC-speler kopen. Dus pjeut gaat de polder uit en zakt af tot verder onder maas en waal. 'k Moest toch die kant op, vandaar.

Overigens, de hartekreet kwa CD-Rom-speler voor de S-2000 blijft gestand, dus......kom maar...kom maar...kom maar.

Re: Weet ik...

Re: Weet ik...

Origineel geplaatst door pjeut
...
Overigens, de hartekreet kwa CD-Rom-speler voor de S-2000 blijft gestand, dus......kom maar...kom maar...kom maar.

Mogelijk kan Putzi je zelfs daarmee helpen, maar dat zien we morgen wel :D

Damn.. DCC

Volgens mij ben je cht veek beter af met een MD recorder.. DCC is dat veredelde geflopte cassette bandje...

Dus met de verschrikkelijke spoelen... MD is veel easier.. Kan je ook nog schijfjes voor krijgen...

Origineel geplaatst door Furious5
Damn.. DCC

Volgens mij ben je cht veek beter af met een MD recorder.. DCC is dat veredelde geflopte cassette bandje...

Dus met de verschrikkelijke spoelen... MD is veel easier.. Kan je ook nog schijfjes voor krijgen...

Voor recording maakt dat spoelen toch niet uit? Je laat gewoon de tape lopen... En DCC heeft een betere geluidskwaliteit dan MD, dus waarom ben je beter af met MD?

Nouja, ik heb zelf voor minidisk gekozen:

Editten van trackvolgorde, direct track acces, knippen vn atracks, MD word nog steeds ondersteund in winkels.. etc...

Maar je zal dus wel je redenen hebben om die DCC aan te schaffen... Maakt mij niet uit, ik vroeg me gewoon af waarom je niet voor een tweedehands MD koos, die dingen kosten geen moer meer nl.

Maar veel geluk met je DCC, en natuurlijk het muziek maken!

Daar is 'tie dan.

Daar is 'tie dan.

Tja, lekker hoor...

Spreek ik af met Putzi om ongeveer 12.00 uur bij zijn huisje in Eindhoven (en dat was vanuit Emmeloord "een verrekt eind"-hoven), kom ik me daar pas aankakken om een uur of twee... Sorry Paul, 'k was met m'n gezin (vrouw, two kids en een woefwoef) in onze camper op weg naar Centerparcs bij Valkenswaard (afschuwelijk leuk was dat), en eh...dat werd wat later.
Wat had je anders voor oplossing gehad voor m'n sampler?

Nu nog even voor alle (lees 5) furieuze criticasters; ik ga die DCC vooral (en wellicht uitsluitend) gebruiken als een "boodschapper" tussen 'de opname-ruimte en m'n PC. M'n opnameruimte zit in m'n garage, en daar heb ik inmiddels wel een kacheltje staan, maar ik vind het nog niet vertrouwd om er m'n pc te stallen (zou me trouwens ook op ruzie met de rest van het huisgezin komen te staan). Dus voor mij voldoet 'ie nu al.

Deze week ga 'k er mee aan de gang en ik laat het wel weten wat m'n vebindingen zijn. Tot zover, Paul bedankt, en de groetjes.

Pjeut.

DAT Sony DTC57ES

DAT Sony DTC57ES

Ik heb voor je een Sony DTC 57ES met de nodige tapes.
De recorder is in nieuwstaat, en is weinig gebruikt.

Laat maar even weten wat je er voor over hebt.

Ik woon in Huizen (NH), maar vindt het geen probleem om hem even langs te brengen.
Maakt mij niet uit waar. (als het maar in NL is ;-) Moet een nieuwe leasbak hebben, vandaar ;-)

Gr.

Richard

Oh ja, zo ziet ie er uit....

Attachments

• dtc57es.jpg
    dtc57es.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 68
Hallo Richard,

Hallo Richard,

Bedankt voor je reactie, maar, zoals je kunt aflezen in het bericht twee-na-laatste bericht: ik ben al voorzien.

Moderator, mag hier een :slotje: op?

Status
Please reply by conversation.
Back